۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ساخت ۶یادمان شهدای گمنام قزوین تا پایان شهریور امسال
کد خبر: ۳۴۹۲۵۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۷ ساعت: ۱۴:۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول یادمان شهدای گمنام دفاع مقدس استان خبر داد

ساخت ۶یادمان شهدای گمنام قزوین تا پایان شهریور امسال

مسئول یادمان شهدای گمنام استان قزوین گفت: ساخت ۲۶ یادمان شهدا تکمیل شده و ساخت شش یادمان باقیمانده نیز تا پایان شهریور سال جاری به اتمام می‌رسد.

ساخت ۶یادمان شهدای گمنام قزوین تا پایان شهریور امسال
کامبیز مهاجر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: هم اکنون پیکر 72 تن از شهدای گمنام در 32 نقطه استان قزوین مانند نگینی می‌درخشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه 26 یادمان شهدای گمنام در استان تکمیل شده و روزانه پذیرای هزاران زائر و دلباخته به ایثار و شهادت هستند.

مسئول یادمان شهدای گمنام دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: 6 یادمان دیگر شهدای گمنام استان قزوین هم اکنون در حال ساخت است که با جلسات و پیگیری‌هایی که صورت گرفته، امیدواریم تا پایان سال جاری به اتمام برسند.

وی عنوان کرد: جوانان امروز با زیارت از قبور متبرّکه و مطهّره شهدای گمنام و با الگو پذیری از سیره شهدا درس استقامت و آزادگی می‌گیرند.

مهاجر با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی در یادمان‌های شهدای گمنام در سراسر استان قزوین بیان کرد: برنامه‌های متنوع و مختلفی در مکان مقدس شهدای گمنام برگزار می‌شود که مورد استقبال جوانان و نسل جدید انقلاب شده و همین امر موجب خشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

وی در پایان عنوان کرد: شهدای گمنام همچون مادر شیعیان، حضرت فاطمه(س) بی نام و نشان هستند که مانند الماس و نگینی در شهرها و قلب مردم می‌درخشند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان