۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین خوش خبر: آلکنو لحظه به لحظه شرایط ملی پوشان والیبال ایران را زیر نظر دارد
کد خبر: ۳۴۹۲۱۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۶ ساعت: ۱۲:۲ ↗ لینک کوتاه

خوش خبر: آلکنو لحظه به لحظه شرایط ملی پوشان والیبال ایران را زیر نظر دارد

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط ملی پوشان این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

خوش خبر: آلکنو لحظه به لحظه شرایط ملی پوشان والیبال ایران را زیر نظر دارد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین؛ امیر خوش خبرسرپرست تیم ملی والیبال  در خصوص وضعیت تیم ملی والیبال اظهار داشت: غربالگری بازیکنان تیم ملی ادامه دارد. افروزی پزشک تیم ملی والیبال پرسه بسیار خوبی را برای کنترل کرونا در نظر گرفته است و از بازیکنان هر ۴۸ ساعت یکبار تست کرونا گرفته می‌شود تا خطری اردوی تیم ملی را تهدید نکند. تنها موضوعی که باید به آن توجه کنیم این است که ما این ویروس منحوس را به طور کامل نمی‌توانیم کنترل کنیم. بعضی از مسائل خارج از اختیار ما است و نمی‌توانیم ۱۰۰ درصد روی بازیکنان کنترل داشته باشیم.
او افزود: بازیکنان با نیرو‌های خدماتی در ارتباط هستند و نمی‌توانیم نیرو‌های خدماتی را قرنطینه کنیم و اجازه خروج به آن‌ها ندهیم. همین موضوع باعث شده است تا شرایط سخت شود. ما از خدمه تیم ملی والیبال هم تست می‌گیریم و همواره با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تلاش می‌کنیم تا بازیکنان را از گزند این ویروس در امان نگه داریم.
آلکنو لحظه به لحظه شرایط بازیکنان را زیر نظر دارد
سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص پیگیری شرایط تیم ملی توسط آلکنو گفت: آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال لحظه به لحظه شرایط بازیکنان تیم ملی را پیگیری می‌کند. آلکنو نگران شرایط کرونایی است، چرا که او ترس این را دارد که کرونا تمرینات تیم ملی را تحت تاثیر خود قرار دهد. سرمربی تیم ملی به من گفت که تجربه بسیار تلخی در این زمینه دارد و ابتلای گسترده بازیکنان تیم والیبال زنیت به کرونا در بازه زمانی حساس کار را برای او سخت کرده بود.
خوشبختانه شرایط کرونایی را در ابتدای اردوی تیم ملی تجربه کردیم
خوش خبر با اشاره به ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا عنوان کرد: خوشبختانه این شرایط را در ابتدای اردوی تیم ملی تجربه می‌کنیم. قطعا رفته رفته شرایط برای بازیکنان تیم ملی بسیار بهتر خواهد شد. امیدوارم تا ورود آلکنو به ایران هم بازیکنان سلامتی خود را به دست بیاورند و به اردوی تیم ملی اضافه شوند و تمرینات تیم ملی را با قدرت دنبال کنیم. البته توان بدنی بازیکنان تحلیل خواهد رفته، اما بهتر از این است که در وسط اردو و یا در شروع مسابقات این اتفاق برای بازیکنان تیم ملی رخ بدهد. البته این ویروس قابل پیش بینی نیست، اما مراقبت‌های مستمر می‌تواند تا حدودی خیال ما را راحت کند.
او ادامه داد: کرونا موضوع جهانی است و همه کشور‌ها با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کنند. در حال حاضر شرایط بهداشتی تیم ملی والیبال ایران در سطح بالایی قرار داد و افروزی پزشک تیم ملی این موضوع را به خوبی مدیریت می‌کند.
ملی پوشان در روز‌های آینده واکسن کرونا دریافت خواهند کرد
سرپرست تیم ملی در خصوص واکسیناسیون ملی پوشان والیبال خاطر نشان کرد: در خصوص واکسیناسیون تیم ملی والیبال ایران و کادر فنی از سوی فدراسیون صحبت‌هایی شده است. متولی واکسیناسیون ملی پوشان رشته‌های المپیکی، کمیته ملی المپیک است. کمیته ملی المپیک مجوز این موضوع را گرفته است. طبق مذاکراتی که انجام داده ایم ظرف چند روز آینده بازیکنان تیم ملی والیبال ایران مرحله اول واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد و مطمئنا روحیه بازیکنان در اردو هم بالا خواهد رفت.
تیم ملی والیبال ایران امسال لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک توکیو را در پیش دارد و خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

منبع:باشگاه خبر نگاران
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان