۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین محدودیت‌های وضعیت نارنجی در بوئین زهرا اعمال می‌شود/ تشدید نظارت‌ها بر فعالیت اصناف
کد خبر: ۳۴۹۲۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۶ ساعت: ۱۱:۳۳ ↗ لینک کوتاه

فرماندار بوئین‌زهرا:

محدودیت‌های وضعیت نارنجی در بوئین زهرا اعمال می‌شود/ تشدید نظارت‌ها بر فعالیت اصناف

فرماندار بوئین‌زهرا گفت: از امروز تمام محدودیت‌های وضعیت نارنجی در سطح شهرستان بوئین زهرا اعمال می‌شود.

محدودیت‌های وضعیت نارنجی در بوئین زهرا اعمال می‌شود/ تشدید نظارت‌ها بر فعالیت اصناف
به گزارش خبرنگار سلامت صبح قزوین؛ مصطفی آقاعلی در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان بوئین‌زهرا اظهار کرد: محدودیت‌های شبانه تردد خودروهای شخصی همچنان پا برجاست و برای خودروهای متخلف جریمه ۲۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد.

وی افزود: تمام مبادی ورودی و خروجی شهرهای شهرستان مسدود خواهد شد؛ ورود و خروج به شهرها از یک مسیر ممکن خواهد بود و نیروی انتظامی و بسیج این مبادی را کنترل خواهند کرد.

فرماندار بوئین‌ زهرا تصریح کرد: برگزاری هرگونه مراسم ترحیم و عروسی، مسابقات و مراسم‌هایی که منجربه تجمع شود ممنوع است و برگزار کنندگان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
 
وی ادامه داد: فعالیت کلیه سالن‌های ورزشی، آرایشگاه‌های زنانه، چایخانه‌ها و کافه‌ها ممنوع است و فقط پیرایشگاه‌های مردانه می‌توانند با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی فعالیت کنند.

فعالیت غذاخوری‌ها و رستوران‌ها فقط به صورت بیرون بر مجاز است
 
فرماندار بوئین‌زهرا بیان کرد: ساعت فعالیت همه اصناف و مشاغل گروه یک و دو تا ساعت ۲۲ است و نظارت بر اصناف تشدید یافته و اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند پلمب خواهند شد‌.
 
آقاعلی گفت: فعالیت غذاخوری‌ها و رستوران‌ها فقط به صورت بیرون بر بوده و باید از پذیرش مشتری خودداری کنند.
 
وی در پایان بیان کرد: کلیه کارکنان ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی مستقر در شهرستان بوئین زهرا باید در محل کار خود حضور یافته و هیچ گونه دورکاری قابل قبول نیست و فقط پرسنلی که تست کرونای آنها مثبت باشد با ارائه مستندات پزشکی معتبر می‌توانند در محل کار خود حضور پیدا نکنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان