۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳فروردین در قزوین
کد خبر: ۳۴۹۱۵۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۳ ساعت: ۹:۲۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان خبرداد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳فروردین در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از اعمال محدودیت‌های تردد در روز ۱۳ فروردین در سراسر استان خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳فروردین در قزوین
سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به انتشار ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت همشهریان و عموم مردم و در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیمات ستاد بحران استان در روز سیزده فروردین حضور در بوستان‌ها، پارک‌ها، مراکز تفرجگاهی و فضای سبز ممنوع است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پلیس در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با افرادی که بخواهند برخلاف قوانین عمل و غیر مجاز تردد و از قانون سرپیچی کنند برابر مقررات برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: در روز طبیعت محدودیت‌های ترافیکی قزوین از میدان مینودر به سمت محور الموت، از میدان شورا به سمت محور بهرام آباد و فدک، ورودی به بوستان فدک از سمت شفیع آباد اعمال خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در روز طبیعت باتوجه به وضعیت قرمز کرونایی تاکستان و وضعیت شهرهای قزوین، بوئین زهرا و البرز به رنگ نارنجی محدودیت‌های تردد در این شهرستان‌ها تشدید خواهد شد.

ابراهیمی عنوان کرد: همکاران ما برای امنیت مردم و برابر اجرای دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز طبیعت از ساعت ۵ صبح تا ساعت ۲۴ درسطح شهرهای استان حضور داشته و به اجرای مأموریت‌های محوله خواهند پرداخت.

وی با اشاره به محدودیت تردد ابراز کرد: رانندگان خودروهایی که از این قانون سرپیچی کنند، اعمال قانون شده و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با قدردانی از تمام تلاش‌های جامعه پزشکی که بطور جد و مجاهدانه مشغول به خدمت هستند؛ گفت: از تمامی مردم تقاضا می‌شود تا در روز طبیعت امنیت و سلامت خانواده خود را در اولویت قرار داده و با ماندن در خانه و عدم حضور در مناطق تفریحی و گردشگری، با نیروهای پلیس همکاری کنند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان