۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تجمع در بوستان‌های قزوین در روز طبیعت ممنوع است/افزایش ۳۰درصدی بستری بیماران کرونایی
کد خبر: ۳۴۹۱۵۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۲ ساعت: ۱۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان:

تجمع در بوستان‌های قزوین در روز طبیعت ممنوع است/افزایش ۳۰درصدی بستری بیماران کرونایی

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: با توجه به سیر صعودی ابتلا به کرونا، در روز طبیعت دورهمی‌ها و تجمع در بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و فضا‌های سبز در استان ممنوع است.

تجمع در بوستان‌های قزوین در روز طبیعت ممنوع است/افزایش ۳۰درصدی بستری بیماران کرونایی
منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به سیر صعودی ابتلا به کرونا، در روز طبیعت دورهمی‌ها و تجمع در بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و فضا‌های سبز در استان ممنوع است.

وی افزود: شهرداری‌ها و نیروی انتظامی در روز طبیعت ماموریت دارند تا ورودی‌های بوستان‌ها وتفرجگاه‌ها را مسدود کنند تا از حضور مردم در این اماکن جلوگیری شود.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین بیان کرد: همچنین ورودی شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی مسدود می‌شود به طوری که از ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی و خروج خودرو‌ها با پلاک بومی جلوگیری خواهد شد و متخلفان مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی می‌شوند.  

حبیبی عنوان کرد: هم اکنون وضعیت کرونایی شهرستان تاکستان قرمز، بویین زهرا و قزوین نارنجی، آبیک زرد و آوج آبی است و در هفته گذشته میزان بستری بیماران کرونایی ۳۰ درصد افزایش یافته است که این روند به صورت تصاعدی ادامه دارد.  

وی در پایان از خیز موج چهارم کرونا ابراز نگرانی کرد و از مردم خواست همچون سال‌های گذشته با مسئولان و کادر درمان برای کاهش شیوع کرونا همکاری و از حضور در تجمع و دورهمی‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان