۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کشف ۲هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۳مسافر با بیش از ۳ کیلو موادمخدر
کد خبر: ۳۴۹۰۹۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۰ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین حوادث قزوین؛

کشف ۲هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۳مسافر با بیش از ۳ کیلو موادمخدر

فرمانده انتظامي شهرستان بوئین زهرا از کشف دو هزار ليتر سوخت خارج از شبكه توزیع فراورده‌های نفتی خبر داد.

کشف ۲هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۳مسافر با بیش از ۳ کیلو موادمخدر
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

دستگیری 3 مسافر اتوبوس با بیش از 3 کیلو مواد مخدر در قزوین 
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف 3 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک و دستگیری سه نفر در این خصوص خبر داد. 

سرهنگ فرهاد علی بیگی گفت: ماموران گشت این یگان حین كنترل خودروهاي عبوري درعوارضی شماره دو "قزوین -زنجان"  یک دستگاه اتوبوس را برای بازرسی متوقف کردند.
 
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار دو کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و یک کیلو و 500 گرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در وسایل همراه سه تن از مسافران جاسازی شده بود و قصد انتقال به استان‌های شمالی را داشت کشف و آنها را دستگیر کردند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند بر اهمیت و توجه هر چه بیشتر شهروندان نسبت به پیامد و عواقب مصرف مواد مخدر توسط فرزندان تاکید کرده و کنترل و مراقبت فرزندان خود به منظور پیشگیری از گرفتار شدن در دام سوداگران مرگ را یکی از فرایندهای سازنده و موفقیت یک خانواده سالم عنوان کرد.

خودروی پژو 206 در آتش سوخت 
 
رئیس پلیس راه استان قزوین از آتش سوزی یک دستگاه سواری پژو206 در محور "رشت - قزوین" خبر داد. 

سرهنگ فرهاد ذاکری منش بیان کرد: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی خودرو در آزاد راه رشت –قزوین روبروی  "شیرین سو" بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع اعزام شدند.
 
وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده پلیس مشخص شد که یک دستگاه پژو 206 که به سمت قزوین در حال حرکت بوده، به علت نامعلومی دچار حریق شده است.
 
رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه تلاش عوامل آتش‌نشانی و پلیس راه، برای اطفاء حریق موثر واقع نشده و متاسفانه خودرو کاملاً از بین رفته است از نجات جان سه سرنشین خودرو که توانسته بودند از خودرو خارج شوند ابراز خوشحالی کرد. 
 
وی عنوان کرد: علت تامه این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی  است.

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا 
 
فرمانده انتظامي شهرستان بوئین زهرا از کشف دو هزار ليتر سوخت خارج از شبكه توزیع فراورده‌های نفتی خبر داد و گفت: ماموران در این رابطه یک نفر را دستگير كردند. 
 
سرهنگ حسین رشید تبار گفت: ماموران انتظامی پاسگاه محمد آباد حين گشت زنی هدفمند و کنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودروی نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
 
وی تصريح کرد: در بازرسي از خودرو مورد نظر مقدار دو هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد که سوخت مکشوفه به شرکت نفت تحویل و متهم نیز به مراجع قضایی معرفی شد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان بوئین زهرا در پايان بیان کرد: پلیس با اخلال گران این حوزه برابر قانون به طور جدی برخورد خواهد کرد زیرا قاچاق سوخت در مناطقی که مردم از نعمت گاز بی بهره‌اند در این فصل سرما مشکلات عدیده‌ای را از نظر گرمایش برای آنان ایجاد خواهد كرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان