۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین خیز بلند تیم فوتسال مس سونگون برای کسب چهارمین قهرمانی
کد خبر: ۳۴۹۰۸۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۹ ساعت: ۱۱:۵۱ ↗ لینک کوتاه

خیز بلند تیم فوتسال مس سونگون برای کسب چهارمین قهرمانی

تیم فوتسال مس سونگون امسال در تلاش است تا برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

خیز بلند تیم فوتسال مس سونگون برای کسب چهارمین قهرمانی

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین؛ تیم فوتسال مس سونگون در ۳ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر موفق شده است عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد و امسال هم بازیکنان و مربیان این تیم بسیار امیدوار هستند که بتوانند برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کنند. مس سونگون در ۳ سال گذشته به خاطر ثبات مدیریتی و همچنین حفظ شاکله اصلی بازیکنانش موفق شده است با هماهنگی نسبتا بالایی در مسابقات لیگ برتر خوش بدرخشد.

همین ثبات مدیریتی باعث شده است که مس سونگون ۲ بار به فینال جام باشگاه‌های آسیا راه پیدا کند. این تیم در سال ۹۷ با سرمربیگری حمید بیغم موفق شد در جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند و در سال ۹۸ هم در فینال جام باشگاه‌های آسیا برابر ناگویا اوشنز ژاپن شکست خورد و به نایب قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

تیم فوتسال مس سونگون امسال هم در لیگ برتر بسیار خوش درخشیده است و یکی از شانس‌های نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود. وجود بازیکنان بزرگ و ملی پوش مس سونگون مثل علیرضا صمیمی، فرهاد فخیم، محمد شجری، مسلم اولاقباد و علیرضا عسگری در کنار بازیکنان جوان باعث شده است که سونگونی‌ها از الان خود را در قامت یک تیم مدعی نشان دهند. علیرضا افضل، سرمربی سابق مس سونگون که امسال به عنوان مدیر فنی در این تیم فعالیت می‌کند به همراه سرمربی جدید مس در تلاش هستند تا از عنوان قهرمانی تیمشان دفاع کرده و بتوانند برای چهارمین سال متوالی جام را در تبریز نگه دارند.

مس سونگون قرار بود امسال در جام باشگاه‌های آسیا حاضر شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو شدند و قرار است آذر ماه سال آینده در کویت برگزار شوند.

مس این فصل در رقابت‌های لیگ برتر موفق شد بعد از غلبه بر حریفانش به دور دوم مسابقات راه پیدا کند. این تیم در این مرحله باید با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، فرش آرای مشهد، کراپ الوند قزوین، سن ایچ ساوه و مقاومت البرز پیکار کند.


تیم فوتسال مس سونگون در هفته سوم از دور دوم رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه ۱۲ فروردین ماه باید به مصاف تیم قدرتمند سن ایچ ساوه برود. این دیدار به میزبانی سن ایچ و از ساعت ۱۶ در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه برگزار خواهد شد.

هفته سوم از دور دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بعد از ایام تعطیلات عید نوروز و از روز پنجشنبه ۱۲ فروردین ماه با برگزاری ۳ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در ۲ هفته ابتدایی مس سونگون تنها تیمی بوده است که موفق شده در مسابقات لیگ برتر پیروز شود. آن‌ها ابتدا در هفته اول توانستند گیتی پسند مدعی را از پیش رو بردارند و در هفته دوم هم برابر فرش آرای مشهد با نتیجه پر گل ۶ بر یک به برتری دست پیدا کردند.

منبع:باشگاه خبر نگاران

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان