۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اردوهای جهادی بستری مناسب برای تربیت نیروهای كارآمد
کد خبر: ۳۴۹۰۸۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۹ ساعت: ۱۰:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین مطرح کرد

اردوهای جهادی بستری مناسب برای تربیت نیروهای كارآمد

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: اردوهای جهادی یک میدان و مدرسه انسان سازی است که نیروهای كارآمد را برای جامعه تربیت می‌کند.

اردوهای جهادی بستری مناسب برای تربیت نیروهای كارآمد
عباس کاظمی در حاشیه بازدید از حضور گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان در زندان مرکزی قزوین جهت انجام خدمات درمانی به مددجویان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: راه علاج مشکلات خصوصاً آسیب‌های اجتماعی سازماندهی گروه‌های جهادی و مردمی است و باید از توان گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات کشور استفاده کرد.

وی افزود: در روزگاری که دشمن و سرویس‌های جاسوسی در حال پمپاژ ناامیدی در جامعه هستند و سیاه نمایی از وضع موجود در کشور می‌نمایند، این گروه‌های جهادی هستند که با فعالیت‌های خود در جامعه امیدآفرینی می‌کنند و اعتماد مردم به نظام را افزایش می‌دهند.

کاظمی اضافه کرد: نیروی جهادی باید نگاه منطقه‌ای داشته باشد و اقدام محله‌ای کند و با نگاه جهانی اقدام منطقه‌ای کند، اگر یک نیروی جهادی از وضع موجود و ظرفیت‌ها آگاهی نداشته باشد نمی‌تواند اقدام مناسب را در زمان مناسب انجام دهد.


مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد: هرچه جهادگران در میدان‌های بزرگتری حاضر شوند تجربه‌های بیشتری را کسب می‌نمایند و می‌توانند در میدان‌های دیگر موثرتر عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی یک میدان و مدرسه انسان سازی است که نیروهای كارآمد را برای جامعه تربیت می‌کند، اظهار کرد: امروز بدنه انقلاب و جریان انقلابی دارای سرمایه ارزشمند از جوانان مومنی است که با اعتقاد به آینده روشن کشور، در روزهای تعطیل سال که همه دوست دارند در کنار خانواده خود باشند به راحتی آسایش و رفاه خود را کنار می‌گذارند و در مناطق محروم و در کنار محرومین حضور می‌یابند و به کار جهادی می‌پردازند.

کاظمی در ادامه گفت: جهادگران با حضور در کنار محرومین گوشی می‌شوند برای دردهای آنان و دستی برای حل مشکلاتشان و پا می‌شوند برای پیگیری مطالبات و مشکلات به زمین مانده‌ آنها و این فعالیت‌ها ارزشمند است.



وی با تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها در جهت روایت فعالیت‌های گروه‌های جهادی گفت: مجموعه‌هایی که توان رسانه‌ای دارند باید این فعالیت‌های جهادگران را روایت کنند، گروه‌های جهادی همانند لشکرهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستند که امروز نقش تولید قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارند.

وی در پایان جهادگران را به خواندن دو کتاب زنده باد جهاد و کتاب سلول‌های بهاری توصیه کرد و گفت: این دو کتاب جزو کتاب‌های ارزشمند است که جهادگران می‌توانند در فرصت به وجود آمده در اردوهای جهادی و تعطیلات نوروز آنها را مطالعه کنند.
 
گفتنی است؛ شکوفه سیب، از گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین که متشکل از ۴۰ دندانپزشک، یک متخصص پوست و یک متخصص زنان است از روز پنجم فروردین ۱۴۰۰ در زندان مرکزی قزوین مستقر شده و به ارائه خدمات پزشکی به مددجویان این مرکز مشغول هستند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان