۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۴۰۰ مددجوی زندان مرکزی قزوین خدمات پزشکی دریافت کردند
کد خبر: ۳۴۹۰۵۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۷ ساعت: ۱۱:۵۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان:

۴۰۰ مددجوی زندان مرکزی قزوین خدمات پزشکی دریافت کردند

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: باحضور جهادگران سلامت بیش از ۴۰۰ تن از مددجویان زندان مرکزی قزوین خدمات پزشکی دریافت کردند.

۴۰۰ مددجوی زندان مرکزی قزوین خدمات پزشکی دریافت کردند
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین؛ تا همین چند مدت پیش اگر اسمی از نیروهای جهادی به میان می‎‌آمد، احتمالاً به یاد جوانانی می‌‌افتادید که در دورترین مناطق کشور در حال ساخت‌وساز و آبادانی بودند.

این روزها اما نام نیروهای جهادی الزاماً با اقدامات عمرانی گره نخورده است بلکه جوانان ایران در هرجای کشور که باشند برای رفع محرومیت، فقر و برداشتن باری از روی دوش هموطنان خود دست به کار می‌شوند، حالا می‌خواهد دفاع از حریم دین و ملیت باشد یا ساخت‌وساز؛ می‌خواهد بیرون کشیدن گل‌ولای به‌جای‌مانده از سیلاب در خانه‌های مردم باشد یا خدمات بهداشتی و درمانی.

بهمن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه صبح قزوین اظهار کرد: باحضور گروه جهادی خادم المهدی(عج) و گروه جهادی شکوفه سیب از پزشکان و متخصصین دندانپزشکی پوست و مو و زنان از روز گذشته بیش از ۴۰۰ تن از مددجویان زندان مرکزی قزوین خدمات پزشکی دریافت کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین به مدت ۱۰ روزه در زندان مرکزی قزوین حضور خواهند داشت و در راستای معاینه، کشیدن دندان، عصب کشی، ترمیم دندان فعالیت و مددجویانی که در این زمینه با مشکل روبرو باشند، با تلاش این گروه به صورت رایگان خدمات مربوطه را دریافت می‌کنند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به حضور دیگر گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین در مناطق محروم گفت: گروه جهادی بنیان مرصوص در روستای طهمورث آباد الموت غربی جهت فعالیت عمرانی حضور یافته است و روز گذشته نیز گروه‌های شهید شاطری و ثامن الائمه جهت فعالیت فرهنگی و عمرانی به بخش کوهین اعزام شدند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان