۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ورود مسافرين نوروزی به الموت شرقی ممنوع است
کد خبر: ۳۴۹۰۲۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۴ ساعت: ۱۳:۱۸ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان قزوین:

ورود مسافرين نوروزی به الموت شرقی ممنوع است

فرماندار شهرستان قزوین گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در بخش الموت شرقی از عموم مردم درخواست داریم از مسافرت به شهر و روستاهای بخش الموت شرقي خودداری کنند.

ورود مسافرين نوروزی به الموت شرقی ممنوع است
محمد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به مشهود بودن افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در تعدادی از روستاهاي الموت شرقي ورود مسافران نوروزی به این بخش ممنوع است و شهروندان از انجام ديد و بازديد در این بخش جدا خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در بخش الموت شرقی و لزوم پیشگیری در راستای جلوگیری از ابتلای ساکنین و انتشار آن توسط مسافران، ورود پیک جدید این بیماری و اجرای پروتکل‌های بهداشتی از عموم مردم درخواست دارم از مسافرت به شهر و روستاهای بخش الموت شرقي خودداری نمایند.

فرماندار شهرستان قزوین بیان کرد: متاسفانه برخلاف توصیه‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونای شهرستان قزوین مبنی بر عدم مراجعه و مسافرت شهروندان در این ایام، شاهد حضور مسافران بسیار زیادی در این بخش هستیم که با توجه به سرعت بالای انتشار ویروس کرونا و حضور مسافران و جمعیت فعلی در الموت شرقی این امر را می‌توان خطری جدی برای جان شهروندان دانست.

وی در پایان گفت: شایسته است عموم مردم از ورود به الموت شرقی پرهیز کنند؛ چراکه در غیر این صورت شاهد تبعاتی جبران ناپذیر خواهیم بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان