۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دستگیری مسافر اتوبوس با ۳کیلو تریاک و کشف ۲هزار لیتر سوخت قاچاق در آوج
کد خبر: ۳۴۹۰۰۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۲ ساعت: ۱۵:۵ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین حوادث قزوین؛

دستگیری مسافر اتوبوس با ۳کیلو تریاک و کشف ۲هزار لیتر سوخت قاچاق در آوج

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی نیسان، حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

دستگیری مسافر اتوبوس با ۳کیلو تریاک و کشف ۲هزار لیتر سوخت قاچاق در آوج
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

سرهنگ فرهاد علی‌بیگی اظهار کرد: ماموران تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین تصریح کرد: از متهمان ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

دستگیری مسافر اتوبوس با بیش از ۳کیلو تریاک
سرهنگ بیژن خدایی بیان کرد: ماموران یگان امداد حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی شماره دو قزوین -زنجان یه یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از وسایل همراه یک مسافر کشف شد.

کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آوج
سرهنگ شهرام منصوری گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی نیسان، حامل سوخت قاچاق را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی دو هزار لیتر گازوئیل فاقد مجوز حمل کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی سوخت کشف شده بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیرشد.

کشف سیگار قاچاق خارجی در تاکستان
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در انبار یکی از فروشگاه‌های عرضه سیگار و مواد دخانی در شهرستان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی فرد مورد نظر را دستگیر و در بازرسی از محل ۲۴ هزار و ۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف شد.

وی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای کشف شده ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، عنوان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان