۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جانبازان مجاهدان فرهنگی حضرت عباس(ع) و رهرو رهبری هستند
کد خبر: ۳۴۸۹۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ساعت: ۱۵:۴۶ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

جانبازان مجاهدان فرهنگی حضرت عباس(ع) و رهرو رهبری هستند

امام جمعه قزوین در دیدار با جمعی از جانبازان گفت: جانبازان مجاهدان فرهنگی حضرت عباس(ع) و رهرو فرمایشات رهبری هستند و همچنین با ایثارگری‌های خود به فرهنگ ایثار و شهادت کمک کردند تا مردم بیشتر در سطح کشور و جهان با این فرهنگ آشنا شوند.

جانبازان مجاهدان فرهنگی حضرت عباس(ع) و رهرو رهبری هستند

به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز با سه نفر از جانبازان دیدار و از آن‌ها تجلیل کرد.

آیت‌الله عابدینی در این دیدار اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردیم به مناسبت روز جانباز خدمت آقایان حسین حمیدی جانبار ۷۰درصد، محمدعلی یعقوبی‌دوست جانباز ۵۵ درصد و مرتضی قاسمی جانباز ۵۰ درصد برسیم و سلام رهبر فرزانه انقلاب را خدمت این عزیزان برسانیم.

وی افزود: جانبازان و عزیزان ما در دفاع از حرم، در شمال غرب و در دوران دفاع مقدس، در رکاب حضرت ابوالفضل عباس کوشیدند و جنگیدند و بسیاری از زحمات را متقبل شدند تا توانستند بسیار از اهداف ایمانی را انجام دهند.

نماینده ولی‌وفقیه در استان قزوین اذعان کرد: شما جانبازان با ایثارگری‌های خود به فرهنگ ایثار و شهادت کمک کردید تا مردم بیشتر در سطح کشور و جهان با این فرهنگ آشنا شوند.

وی بیان کرد: هر چیزی که در راه خداوند اهدا شود، ارزشمند است و شما جانبازان نیز قسمتی از بدن خود را در این مسیر فدا کردید و خداوند نیز اجر این کار مهم را به شما عنایت خواهد کرد.

عابدینی عنوان کرد: برای روز جانبازان بهترین اقدام بازدید و عیادت از کسانی است که رنگ و بوی اخلاق حضرت عباس(ع) را دارند و در راه ایشان حرکت کردند و در راه آرمان‌های امام حسین(ع) کوشیدند و جانباز شدند.

وی در پایان گفت: جانبازان مجاهدان فرهنگی حضرت عباس(ع) و رهرو فرمایشات رهبری هستند.

دیدار با حسین حمیدی جانبار ۷۰ درصد

 

 

دیدار با محمدعلی یعقوبی‌دوست جانباز ۵۵ درصد

 

دیدار با مرتضی قاسمی جانباز ۵۰ درصد

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان