۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مصدومیت دو نفر بر اثر انفجار مواد محترقه در آبیک
کد خبر: ۳۴۸۹۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ساعت: ۱۷:۲۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس اورژانس استان قزوین خبرداد

مصدومیت دو نفر بر اثر انفجار مواد محترقه در آبیک

رئیس اورژانس استان قزوین از مصدومیت دو نفر بر اثر انفجار مواد محترقه در آبیک خبر داد.

مصدومیت دو نفر بر اثر انفجار مواد محترقه در آبیک
سهیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در ساعت ۱۴ امروز تماسی با واحد ارتباطات مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین گرفته شد که حاکی از انفجار در حال ساخت مواد محترقه در یک مغازه داشت که سریعا یک آمبولانس از پایگاه آبیک به محل حادثه اعزام شد و پس از رسیدن به محل حادثه اقدامات درمانی آغاز شد.

رئیس اورژانس استان قزوین تصریح کرد: این حادثه دو مصدوم ۲۳ و ۱۴ ساله داشت که متاسفانه مصدوم ۲۳ ساله دچار آسیب از ناحیه هر دو چشم و نیز صورت و دست‌ها بود و مصدوم ۱۴ ساله نیز دچار لاسراسیون (بریدگی و پارگی) و آسیب به هر دو چشم شد که هر دو مصدوم توسط آمبولانس‌ مرکز فوریت‌های پزشکی پایگاه آبیک به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

دکتر فرهادی متخصص طب اورژانس بیمارستان رجایی در خصوص وضعیت این بیماران اظهار کرد: هر دو مصدوم در زمان انتقال به بیمارستان دچار سوختگی و آسیب به صورت و چشم شده بودند که به محض ورود به بیمارستان اقدامات درمانی تکمیلی در بیمارستان برای آنان آغاز شد.

وی در ادامه عنوان کرد: مصدومین ۲۳ و ۱۴ ساله‌ی حادثه‌ی انفجار مواد محترقه در آبیک دچار آسیب به چشم و صورت بوده و نیز دچار ۱۰ و ۴۰ درصد سوختگی درجه یک شده بودند که سریعا کارهای درمانی لازم برای آنان آغاز شد.

فرهادی بیان کرد: هم‌چنین برای هر دو مصدوم سی تی اسکن و مشاوره و بررسی توسط متخصص چشم انجام شد و هم اکنون شرایط جسمانی هر دو مصدوم تحت کنترل بوده و در بیمارستان شهید رجایی بستری هستند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان