۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کارواش یارانه‌ای برای تاکسیرانان راه‌اندازی شد/ اختصاص ۶میلیارد تسهیلات برای نوسازی تاکسی‌ها
کد خبر: ۳۴۸۸۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۲:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین:

کارواش یارانه‌ای برای تاکسیرانان راه‌اندازی شد/ اختصاص ۶میلیارد تسهیلات برای نوسازی تاکسی‌ها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از راه‌اندازی کارواش یارانه‌ای با ۷۵درصد تخفیف برای تاکسیرانان خبر داد و گفت: این طرح تا ۳۰اسفند اجرا می‌شود.

کارواش یارانه‌ای برای تاکسیرانان راه‌اندازی شد/ اختصاص ۶میلیارد تسهیلات برای نوسازی تاکسی‌ها
اسماعیل عرشیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با بیان اینکه ۶۰درصد از تاکسی‌های قزوین فرسوده است که طبق اولویت‌بندی نوسازی می‌شوند؛ اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۲۵۰راننده تاکسی در سامانه نوسازی تاکسی‌های فرسوده ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۷۶دستگاه خودرو به آنان تحویل داده شده و ۷۴ خودروی باقی مانده هم در مرحله صدور پیش فاکتور، پرداخت مبلغ ریالی و ترخیص هستند.

وی افزود: ۸۰درصد از خودرو‌های تحویل داده شده پژو و مابقی سمند است و خودرو‌ها معمولا سه ماه پس از صدور پیش فاکتور و پرداخت مبلغ تحویل داده می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین تصریح کرد: با تصویب شورای شهر شش میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کم بهره برای نوسازی ۲۰۰دستگاه تاکسی پیکان، پراید و آردی زیر مدل ۸۳ در سال۱۴۰۰ اختصاص می‌یابد.
 
وی عنوان کرد: منتظر تایید فرمانداری برای ابلاغ این تسهیلات هستیم که این تسهیلات از منابع شهرداری و صندوق کارآفرینی امید تامین می‌شود.

پرداخت 6میلیارد تسهیلات در سال جاری
 
عرشیان با بیان اینکه امسال برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده شش میلیارد تومان تسهیلات بابهره چهاردرصد پرداخت شد؛ گفت: هم اکنون پژو با قیمت حدود ۱۰۵میلیون تومان و سمند ۱۱۸میلیون تومان برای رانندگان تاکسی عرضه می‌شود که احتمال تغییر این قیمت وجود دارد.
 
وی از راه‌اندازی کارواش یارانه‌ای با ۷۵درصد تخفیف برای تاکسیرانان خبر داد و گفت: این طرح تا ۳۰اسفند اجرا می‌شود و تاکسیرانان همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۰می‌توانند برای شست‌وشوی تاکسی خود به کارواش ترمینال غرب در دوراهی همدان مراجعه کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: تاکسیرانان برای دریافت قبض کارواش به عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی یا مسئول امور رفاهی سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان