۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کشف بیش از هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و دستگیری ۴توزیع کننده مواد محترقه
کد خبر: ۳۴۸۸۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ساعت: ۱۴:۳۱ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین حوادث قزوین؛

کشف بیش از هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و دستگیری ۴توزیع کننده مواد محترقه

جانشین انتظامی استان قزوین از کشف بیش از هفت هزار عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز و دستگیری چهار نفر در این زمینه خبر داد.

کشف بیش از هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و دستگیری ۴توزیع کننده مواد محترقه
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

سرهنگ شهرام منصوری اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان آوج در شهر آبگرم یک دستگاه کامیون حامل هزار و 140قطعه مرغ زنده قاچاق را توقیف و یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آوج بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این محموله طیور را 570 میلیون ریال اعلام کردند.

برخورد پیکان وانت با موتور سیکلت یک کشته برجای گذاشت
رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه پیکان وانت با موتور سیکلت در سه راهی شارین اسفرورین، موتور سوار جان باخت.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش افزود: علت حادثه درحال بررسی است.

چاه ساختمان نیمه کاره جان جوان
31 ساله را گرفت
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در شهر محمود آباد نمونه، جوان 31 ساله‌ای که در حال گفتگو با مالک ساختمان بود ناگهان به چاهی که حفاظ و علامتی نداشت سقوط کرد و جان باخت.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: رعایت نکات ایمنی در حین انجام کار و استفاده از لوازم ایمنی و هشدار دهنده می‌تواند از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کند.

کشف
۵دستگاه ماینر فاقد مجوز در قزوین
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: برابر اخبار واصله مبنی بر استفاده از ماینر‌های غیرمجاز در یکی از باغ تالار‌های اطراف قزوین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: ماموران در بازرسی از آنجا پنج دستگاه ماینر غیر مجاز را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی دستگاه‌های استخراج بیت کوین حدود 150 میلیون ریال تعیین شده است، بیان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر شد.

کشف بیش از 13هزار موادمحترقه و دستگیری 4 نفر در قزوین

جانشین انتظامی استان قزوین از کشف بیش از هفت هزار عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز و دستگیری چهار نفر در این زمینه خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی بيان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی استان قزوین طرح جلوگیری از عرضه مواد محترقه غیرمجاز را به مرحله اجرا در آوردند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی و دستگیری چهار فروشنده و کشف تعداد 13 هزار و 788عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در سطح شهر قزوین شدند.

جانشین انتظامی استان قزوین با بیان این که مواد محترقه مکشوفه به همراه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، بیان کرد: همه ساله با بی احتیاطی و عدم توجه برخی از شهروندان به هشدارهای پلیس شاهد بروز حوادث ناگواری برای خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان هستیم، لذا از خانواده‌ها انتظار می‌رود در این ایام مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان