۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین جزئیات بیشتر واژگونی اتوبوس فوتبالیست ها / مصدوم شدن بازیکن سابق سرخابی‌ها
کد خبر: ۳۴۸۸۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ساعت: ۱۲:۱۹ ↗ لینک کوتاه

جزئیات بیشتر واژگونی اتوبوس فوتبالیست ها / مصدوم شدن بازیکن سابق سرخابی‌ها

رئیس هیات فوتبال نوشهر گفت: بر اثر واژگونی اتوبوس فوتبالیست ها بازیکنان تیم شهرداری نوشهر آسیب جدی دیده اند.

جزئیات بیشتر واژگونی اتوبوس فوتبالیست ها / مصدوم شدن بازیکن سابق سرخابی‌ها

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین؛ محسنی رئیس هیات فوتبال نوشهر  گفت: اتوبوس حامل بازیکنان تیم فوتبال شهرداری نوشهر ساعت ۳ بامداد امروز به دلیل سقوط بهمن در محور کندوان واژگون می‌شود و علی ناصریان بازیکن این تیم در این حادثه جان خود را از دست می دهد.

او با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان نیز به دلیل سقوط بهمن به بیرون از اتوبوس پرت شده بودند، گفت: میثم حسینی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس نیز از اتوبوس به بیرون پرت و  به دلیل مصدومیت اکنون در اتاق عمل بستری است.

محسنی این حادثه را غیر قابل باور خواند و افزود: بسیاری از بازیکنان دیگر نیز از ناحیه کمر، کتف، زانو، و پا دچار آسیب شدند و در بیمارستان بستری هستند.

رئیس هیات فوتبال نوشهر که با خودروی شخصی پشت سر این اتوبوس در حال حرکت بود، گفت: تعدادی از بازیکنان که جراحات سطحی برداشته بودند از بیمارستان در حال ترخیص هستند.

او تعداد سرنشینان این اتوبوس را ۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: تیم فوتبال شهرداری نوشهر که قرار بود در مرحله دوم لیگ دسته سوم به میدان برود برای اردوی آمادگی در تهران به سر می‌برد.

محسنی گفت: این تیم از شنبه در تهران اردو برگزار کرده و پنج بازی با تیم‌های پیکان، بادران و سایپا انجام داده بود و بعد از آخرین بازی به سمت نوشهر حرکت کرد که در محدوده دیزین این حادثه اتفاق افتاد.

رئیس هیات فوتبال نوشهر با بیان اینکه برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی دو اتوبوس برای انتفال بازیکنان از تهران به نوشهر اختصاص یافته بود، افزود: راننده یکی از اتوبوس‌ها به دلیل شرایط نامساعد جوی و برف و بوران شدید از حرکت منصرف می‌شود اما اتوبوس دیگر بعد از توقف ۴ساعته به حرکت ادامه می دهد که در نهایت دچار حادثه می شود.

منبع:باشگاه خبر نگاران

انتهای پیام / 1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان