۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران قزوین افتتاح ‌شد
کد خبر: ۳۴۸۷۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ساعت: ۱۳:۲۳ ↗ لینک کوتاه

از طریق ارتباط تصویری با حضور رئیس‌جمهور؛

مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران قزوین افتتاح ‌شد

همزمان با عید مبعث پیامبراکرم(ص)، مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان قزوین طی ارتباط تصویری با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد.

مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران قزوین افتتاح ‌شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ همزمان با عید مبعث پیامبر اکرم(ص) و در آستانه روز بزرگداشت شهدا، مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان قزوین از طریق ارتباط تصویری توسط رئیس‌جمهور ظهر امروز (پنج شنبه) با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال افتتاح ‌شد.

در این مراسم منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، معاونان و کارکنان بنیاد قزوین و جمعی از مسئولان، جانبازان و خانواده‌های شهدای استان قزوین حضور داشتند.

غلامرضا حقایق‌پور در این مراسم با بیان اینکه این مجتمع یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ملی در استان قزوین است، اظهار کرد: افتتاح مجتمع یاد شده گامی مهم در خدمات‌دهی فرهنگی، ورزشی، درمانی و رفاهی به آحاد جامعه به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

وی افزود: این پروژه در سال 1388 با زیربنای 7هزار و 200مترمربع در چهار طبقه شروع به احداث شده که زیرزمین آن شامل استخر سرپوشیده و سالن ورزشی چند منظوره و فضاهای آب درمانی (هیدروتراپی) است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: همچنین طبقه همکف مجتمع یاد شده شامل کلینیک‌های درمانی و فیزیوتراپی، مدیریت مجموعه و سالن آمفی‌تئاتر با 220 نفر ظرفیت با کیفیت عالی و به روزترین تاسیسات صوتی و تصویری است.



افتتاح مجتمع توانبخشی گامی مهم در خدمات‌دهی به ایثارگران است

این مقام مسئول ادامه داد: در طبقه اول این مجتمع 19واحد سوئیت اقامتی دو الی چهار خوابه با ظرفیت 60نفر و طبقه دوم رستوران و آشپزخانه با ظرفیت 250نفر و دیگر فضاهای خدماتی موردنیاز احداث شده است.
 
حقایق‌پور بیان کرد: کل اعتبار هزینه شده مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران 290میلیارد ریال بوده که پس از پیگیری‌های مستمر 235میلیارد ریال آن (بیش از 80 درصد) از سال 1395 تاکنون تامین اعتبار شده است.

وی بیان کرد: در بخش تجهیز کردن مجتمع فوق، بخش‌هایی از کار انجام شده ولی بخش‌های کلینیک‌های درمانی با توجه به تخصصی بودن تجهیزات آن، نیاز به حداقل مبلغ 40میلیارد ریال اعتبار است که امیدواریم به همت مسئولان مربوطه تامین شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: این مجتمع در زمینی به مساحت 7هزار و 500مترمربع و زیربنای 7هزار و 200مترمربع در کیلومتر دو جاده قزوین – بوئین‌زهرا ساخته شده است.

وی در پایان گفت: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران در فازهای یک و دو تعریف شده و شامل بخش‌های مختلفی مانند سالن‌های ورزشی، استخر، کلینیک‌های تخصصی بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، مشاوره، مرکز آب درمانی، اورژانس، سالن همایش و هتلینگ است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان