۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کشف ۱۹هزار عدد انواع موادمحترقه و دستگیری سارق خودرو در بوئین‌زهرا
کد خبر: ۳۴۸۷۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ساعت: ۱۴:۹ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین حوادث قزوین؛

کشف ۱۹هزار عدد انواع موادمحترقه و دستگیری سارق خودرو در بوئین‌زهرا

فرمانده انتظامي شهرستان البرز از کشف ۱۹هزار و ۸۳عدد مواد محترقه توسط پليس اطلاعات و امنيت عمومي این شهرستان خبر داد.

کشف ۱۹هزار عدد انواع موادمحترقه و دستگیری سارق خودرو در بوئین‌زهرا

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

سرهنگ حسين رشيدتبار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداري مقدار قابل توجهی آرد در یک واحد صنفي در بوئین زهرا، بررسی موضوع در دستور كار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامي پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به همراه نماينده اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از محل تعداد 35 كيسه به وزن يك تن و 400 كيلوگرم آرد فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی بوئين‌زهرا، ارزش این محموله مکشوفه را بنا به اعلام نظر کارشناسان 70میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

اجرای طرح ساماندهی دوره‌گردها و ضایعاتی‌ها در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان از اجرای طرح ساماندهی دوره‌گردها، خریداران ضایعاتی و دستفروشان با هدف پیشگیری از سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی در این رابطه اظهار کرد: این طرح به منظور پیشگیری از سرقت و افزایش امنیت اجتماعی، ساماندهی و شناسنامه دار کردن این افراد در سطح شهرستان تاکستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا روز گذشته به صورت ویژه در مناطق مختلف شهرستان، اصالت 10مالک وسیله نقلیه خودرویی و موتوری دوره‌گرد و 14ضایعاتی فعال مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با بیان اینکه نیروی انتظامی امانتدار مردم است و با جدیت و قاطعیت در این زمینه عمل می‌کند، از فعالان این بخش خواست تا از خرید کالاهای مسروقه و مشکوک خودداری و در صورت مشاهده موارد مشابه این موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف بیش از 19هزار عدد انواع موادمحترقه در شهرستان البرز

فرمانده انتظامي شهرستان البرز از کشف 19هزار و 83عدد مواد محترقه توسط پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری اظهار کرد: در پي کسب خبري مبني بر دپوي موادمحترقه در الوند، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس اطلاعات و امنیت شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسايي و پس از کسب مجوز قضائي اقدام به بازرسي کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز بیان کرد: در بازرسي از محل جمعا تعداد 19هزار و 83عدد انواع موادمحترقه کشف و یک نفر دستگیر شد.

وی در پایان خطاب به خانواده‌ها گفت: در آستانه چهارشنبه آخرسال، کنترل و مراقبت بيشتري نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشید تا دچار آسيب‌ها و خطرات احتمالي استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.

دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی در بوئین‌زهرا

فرمانده انتظامی بوئين‌زهرا از دستگیری یک نفر سارق و كشف خودروي پراید مسروقه در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين رشيدتبار اظهار کرد: درپي اعلام مركز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو پراید سرقتی در سطح حوزه استحفاظی بوئين زهرا، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با کنترل محورهای مواصلاتی، خودرو را در محور سه راهی حسین آباد شهرستان بوئین‌زهرا رویت و دستور توقف آن را صادر کردند، اما راننده بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که با رعایت قانون بکارگیری سلاح و با شلیک چند گلوله به سمت خودرو آن را متوقف کردند.

رشیدتبار بیان کرد: پس از استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو مورد نظر، سابقه سرقت از استان همدان را دارد که در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا در پایان به منظور پیشگیری از سرقت خودرو به شهروندان توصیه کرد: استفاده از تجهیزات ایمنی خودرو و پارک کردن وسیله نقلیه در مکان‌های امن و مطمئن می‌تواند از بروز هرگونه سوء استفاده سارقان جلوگیری و آنان را در رسیدن به خواسته‌های شوم خود ناکام گذارد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان