۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کمک ۱۱میلیاردی مردم قزوین در جشن نیکوکاری امسال
کد خبر: ۳۴۸۷۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ساعت: ۱۰:۱۴ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خبرداد

کمک ۱۱میلیاردی مردم قزوین در جشن نیکوکاری امسال

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم نوع دوست استان قزوین در جشن نیکوکاری امسال تاکنون ۱۱میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان کمک کرده‌اند.

کمک ۱۱میلیاردی مردم قزوین در جشن نیکوکاری امسال
فرزاد فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به مشارکت خوب مردم قزوین در جشن نیکوکاری اظهار کرد: مردم نوع‌دوست استان در جشن نیکوکاری امسال تاکنون ۱۱میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان کمک کرده‌اند که از این میزان ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به شکل نقدی بوده است.

وی افزود: در جشن نیکوکاری امسال ۲میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان بیشتر از رقم پیش‌بینی شده، جمع‌آوری شد که از مجموع کمک‌های صورت گرفته، ۴میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان مربوط به مراکز نیکوکاری است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری بین مددجویان استان قزوین توزیع شده است.

برگزاری جشن نیکوکاری در بیش از ۲۴۰۰ پایگاه 

وی در ادامه گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی از یک ماه پیش شروع شده و تا پایان امسال ادامه دارد و وبسایت به آدرس www.۳۳۸۰۸.ir و واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱ و کدمهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* و تلفن نیکوکار ۳۳۸۰۸ ۰۲۸ برای این امر در نظر گرفته شده است.

فرهادی در پایان عنوان کرد: سال گذشته ۷میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی در جشن نیکوکاری جمع آوری شد.

گفتنی است؛ جشن نیکوکاری امسال در ۲هزار و ۴۷۰پایگاه استان قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان