۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین عید متفاوت محکوم به قصاص با گذشت اولیا دم در آبیک
کد خبر: ۳۴۸۷۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ساعت: ۱۱:۲۱ ↗ لینک کوتاه

دادستان شهرستان آبیک خبر داد

عید متفاوت محکوم به قصاص با گذشت اولیا دم در آبیک

دادستان شهرستان آبیک گفت: با تلاش و پیگیری‌های پرسنل قضایی و مددکاران زندان، اقدامات درجهت سازش مثمرثمر واقع شده و اولیای دم رضایت قطعی خویش را اعلام و موجب رهایی محکوم علیه پس از ۵ سال شدند.

عید متفاوت محکوم به قصاص با گذشت اولیا دم در آبیک
سعید احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در مورد پرونده قتل مصالحه شده اظهار کرد: دی ماه سال 94 اختلافات شخصی دو نفر سبب بروز درگیری میان آنها شده و در این نزاع، شخصی 45 ساله و متاهل اقدام به خفه کردن مقتول که 34 و او نیز متاهل بود، کرده و با وارد آوردن فشار بر شریان‌های حیاتی تنفسی وی را به قتل می‌رساند.

وی افزود: قاتل از سال 94 تاکنون در زندان به سر می‌برد که حکم قصاص نفس وی نیز تایید و در انتظار اجرا بود که با تلاش و پیگیری‌های پرسنل قضایی و مددکاران زندان، اقدامات درجهت سازش مثمرثمر واقع شده و اولیای دم با گذشتن از حق خویش مبنی بر قصاص قاتل و عفو و گذشت وی، رضایت قطعی خویش را اعلام و موجب رهایی محکوم علیه پس از 5 سال شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در پایان ضمن تقدیر از اولیا دم به واسطه اعلام رضایت از قصاص محکوم علیه تصریح کرد: از دست دادن عزیزان در اثر عداوت دیگری بسیار جانکاه و رنج آور است؛ براین اساس گذشت اولیا دم در این شرایط ارزشمندتر خواهد بود، این گذشت بی شک سبب آرامش خاطر شکات می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان