۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین درخشش خبرنگاران قزوینی در جشنواره رسانه‌ای «زن و خانواده»/خبرنگار صبح‌قزوین حائز رتبه شد
کد خبر: ۳۴۸۶۹۴ نویسنده: محمد کشاورز تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ساعت: ۱۴:۵۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اعلام کرد

درخشش خبرنگاران قزوینی در جشنواره رسانه‌ای «زن و خانواده»/خبرنگار صبح‌قزوین حائز رتبه شد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از درخشش خبرنگاران قزوینی در جشنواره رسانه‌ای «زن و خانواده» در سطح کشور خبر داد.

درخشش خبرنگاران قزوینی در جشنواره رسانه‌ای «زن و خانواده»/خبرنگار صبح‌قزوین حائز رتبه شد
محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با اشاره به موفقیت خبرنگاران قزوینی در جشنواره رسانه‌ای زن و خانواده در ایام کرونا اظهار کرد: این جشنواره با همت سازمان بسیج رسانه کشور همزمان با هفته بسیج در قالب مصاحبه، یادداشت، پرونده و گزارش خبری، اینفوگرافی و مقاله برگزار شد.

وی افزود: نقش زنان و مادران در آینده آموزش درسی فرزندان در ایام کرونا، شیوه‌ها و راهکارهای حفظ و ارتقای روابط همسران در ایام کرونا، مدیریت اقتصادی هزینه‌های خانواده در ایام کرونا، نقش زنان در پیاده سازی سبک زندگی مطلوب ایرانی اسلامی از جمله محورهای جشنواره زن و خانواده بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: جامعه هدف این جشنواره همه بسیجیان خواهر و همچنین کانون‌های خواهر بسیج رسانه سراسر کشور بود که در مجموع 100اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای زن و خانواده در تهران ارسال شد.

اصحاب رسانه پیش‌قراولان حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه هستند

وی بیان کرد: از بین آثار ارسالی 7 اثر در کل کشور حائز رتبه برگزیده شد که خوشبختانه خبرنگاران استان قزوین در این جشنواره با کسب 4رتبه کشوری خوش درخشیدند.

کشاورز در ادامه عنوان کرد: در جشنواره کشوری زن و خانواده سمیه چگینی از پایگاه خبری شاخص، لیلا امیری از پایگاه خبری صبح قزوین و معصومه امینی از خبرگزاری فارس حائز رتبه برتر شدند.

این مقام مسئول در پایان با تقدیر از تلاش خبرنگاران در اطلاع رسانی عموم جامعه جهت پیشگیری از شیوع کرونا گفت: اصحاب رسانه به عنوان پیش‌قراولان حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، در ایام کرونا نیز از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان