۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ناداوری‌ها ضربه زیادی به تیم ما زد/ ابتلای ۸ بازیکن شمس‌آذر به کرونا
کد خبر: ۳۴۸۶۹۲ نویسنده: یوسف بخشی‌زاده تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ساعت: ۱۳:۵۲ ↗ لینک کوتاه

سرمربی فوتبال شمس‌آذر قزوین درمصاحبه با صبح‌قزوین:

ناداوری‌ها ضربه زیادی به تیم ما زد/ ابتلای ۸ بازیکن شمس‌آذر به کرونا

سرمربی فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: عمده‌ترین مشکل ما داوری است؛ از ناداوری بسیار ضربه خورده‌ایم و اگر بعضی امتیازها از طرف داوری از ما گرفته نمی‌شد، در جایگاه سوم جدول قرار می‌گرفتیم.

ناداوری‌ها ضربه زیادی به تیم ما زد/ ابتلای ۸ بازیکن شمس‌آذر به کرونا
یوسف بخشی‌زاده درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین در مورد وضعیت تیم فوتبال شمس آذر قزوین اظهار کرد: بااینکه بدشانسی‌هایی داشتیم، اما تیم به روال عادی بازگشته و بسیار خوب بازی می‌کند و از امکانات خوبی نیز برخورداریم.

وی افزود: این هفته متاسفانه دچار یک بحران شدیم و هشت بازیکن مبتلا به کرونا در تیم فوتبال شناسایی شد که خود من نیز جز کرونایی‌ها هستم؛ به همین دلیل به بازی همدان نرسیدیم و دستیارانم در همدان تیم شمس آذر را هدایت می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تصریح کرد: نبودِ این هشت بازیکن کار را بسیار سخت می‌کند؛ اما فدراسیون تاکید کرد بازی انجام شود؛ بنابراین تیم با ۱۴ بازیکن و دو نفر از اعضای کادر راهی همدان شدند؛ امیدوارم بچه‌ها با انگیزه‌ای که داشتند در بازی پیروز شوند.

عمده‌ترین مشکل ما اشتباهات داوری است

وی در ادامه گفت: تیم از طرف مالکین و مسئولان باشگاه شمس آذر قزوین به خوبی حمایت می‌شود و منتظر به ثمر رسیدن تلاش‌هایمان هستیم‌.

بخشی‌زاده تصریح کرد: عمده‌ترین مشکل ما داوری است؛ از ناداوری بسیار ضربه خورده‌ایم و اگر بعضی امتیازها از طرف داوری از ما گرفته نمی‌شد، در جایگاه سوم جدول قرار می‌گرفتیم؛ داوری ما را خیلی اذیت کرده و امیدواریم این اتفاق دیگر برای ما تکرار نشود.

وی بیان کرد: باشگاه شمس آذر هیچ مشکل مالی و کم و کسری نداشته و تمام امکاناتی که درخواست کردیم برای تیم مهیا شده است؛ در نیم فصل دوم نیز با بودجه‌ای که باشگاه کنار گذاشته است؛ می‌خواهیم یار جدید بگیریم و صعود خود را مسجل کنیم.

این سرمربی در پایان‌ گفت: قراردادم با تیم شمس آذر قزوین سه ساله است؛ اگر به لیگ یک صعود کنیم؛ به کار خود ادامه می‌دهیم؛ البته این بستگی به باشگاه دارد و باید ببینیم چه می‌شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان