۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اجرای فیبرنوری بخش طارم سال آینده به‌بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: ۳۴۸۶۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ساعت: ۱۲:۱۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرمخابرات منطقه قزوین:

اجرای فیبرنوری بخش طارم سال آینده به‌بهره‌برداری می‌رسد

مدیرمخابرات منطقه قزوین در دیدار با بخشدار طارم گفت: اجرای فیبرنوری بخش طارم اردیبهشت ماه به پایان و به بهره‌برداری می‌رسد.

اجرای فیبرنوری بخش طارم سال آینده به‌بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ محمدرضا نصرابادی ظهر امروز(شنبه) در دیدار با بخشدار طارم اظهار کرد: با اجرای ۲۰کیلومتر باقیمانده، اجرای فیبرنوری این منطقه پهناور به پایان و مورد بهره برداری می‌رسد که این پروژه در نوع خود پروژه مهم و زیرساختی برای منطقه است.

مدیرمخابرات منطقه قزوین با اشاره به اهمیت دسترسی مردم به سرویس‌های مخابراتی افزود: هم اکنون ارتقاء تکنولوژی ایستگاه‌های همراه اول در شش روستا انجام و در هفت روستا تا پایان اردیبهشت ماه انجام می‌شود و با انجام ۲۱روستای دیگر تا پایان شهریورماه در مجموع ۳۴روستای این منطقه به اینترنت با پهنای باند 3Gو4G دسترسی پیدا خواهند کرد.

وی تاکید کرد: ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی باعث مهاجرت معکوس خواهد شد و تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های مورد نیاز مردم را خصوصا در روستاه‌ها با سرعت بیشتری ایجاد کنیم.

نصرابادی در ادامه با اشاره به اقدامات یکسال گذشته در دوران کرونا گفت: در یکسال گذشته فشار زیادی برای توسعه داشته‌ایم که واگذاری ۱۴هزار شماره تلفن و بیش از۳۰هزار adsl و اقدامات انجام شده نیازمند نگاه و برنامه پنج ساله بود که خوشبختانه در ۱۱ماه گذشته به این هدف رسیده‌ایم و از بین اپراتورهای ارتباطی تنها مخابرات بوده که توسعه در روستاها را با نگاه عدالت محور ادامه داده است.

مدیر مخابرات منطقه قزوین ضمن تشکر از همکاری‌های بخشداری طارم در اجرای پروژه‌ها گفت: علی‌رغم عدم افزایش تعرفه‌ها طی ۱۷سال گذشته مخابرات فعالیت‌های توسعه‌ای و زیرساختی را با نگاه عدالت محور و توسعه یکنواخت ادامه داده است.

حسنی بخشدار طارم نیز ضمن تقدیر از اقدامات مخابرات در منطقه طارم بیان کرد:طارم بخش بزرگ و پهناور بوده و فاصله‌های روستایی در آن زیاد است و با توجه به شرایط فعلی نیاز مردم به بستر اینترنت بیش از پیش است و درخواست ما با توجه به نیازهای مردم نگاه ویژه و متفاوت به بخش طارم و برطرف کردن نیازهاست.

گفتنی است؛ در این سفر یک روزه مدیر مخابرات منطقه قزوین از مراکز مخابراتی گوهگیر، سیاهپوش، کلج و شهرسیردان بازدید کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان