۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بارش‌ها در قزوین ادامه دارد
کد خبر: ۳۴۸۶۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ساعت: ۱۳:۱۵ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره هواشناسی استان:

بارش‌ها در قزوین ادامه دارد

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین گفت: سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز در استان فعال است و در اکثر مناطق استان بارش باران ادامه خواهد داشت.

بارش‌ها در قزوین ادامه دارد
مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار کرد: از شب گذشته با ورود سامانه بارشی جدید به قزوین، شاهد بارش باران در برخی از مناطق استان بودیم به طوری که شب گذشته در شهر آوج با پنج میلیمتر بارش باران، رکورد بیشترین بارش باران ثبت شد.

وی افزود: از بامداد امروز جمعه، این سامانه بارشی به صورت کامل در استان قزوین فعال شد و در تمامی مناطق استان شاهد بارش باران هستیم و بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف است.

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: در گردنه‌های استان شامل گردنه قسطین لار، با توجه به بارش برف و وزش همزمان باد، با پدیده کولاک رو به رو هستیم و در نواحی غربی استان هم علاوه بر بارش باران، وزش باد‌های شدید ثبت شده است.

وی عنوان کرد: این سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز در استان فعال است و در اکثر مناطق استان بارش باران ادامه خواهد داشت و در ارتفاعات و نقاط سردسیر نیز شاهد بارش برف خواهیم بود.

بهروزی در پایان بیان کرد: میزان بارش باران و برف در ارتفاعات شمالی استان قزوین بیشتر از سایر نقاط استان خواهد بود و به لحاظ دمایی نیز تا سه روز آینده شاهد افزایش چند درجه‌ای دما در تمامی نقاط استان قزوین خواهیم بود.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان