۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ۷۸بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته جان باختند
کد خبر: ۳۴۸۶۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ساعت: ۱۵:۳۴ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی وزارت بهداشت:

۷۸بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته جان باختند

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان به ۶۰ هزار و ۴۳۱‬ نفر رسید.

۷۸بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته جان باختند
به گزارش سرویس سلامت صبح قزوین؛ سیما سادات لاری، بعد از ظهر پنجشنبه چهاردهم اسفند ۹۹، در ارتباط زنده خبری، به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت و  اعلام کرد که از دیروز تا امروز، ۸۴۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند، که ۷۰۹ نفر از آنان بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۶۵ هزار و ۱۰۳ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ابراز کرد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان به ۶۰ هزار و ۴۳۱‬ نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۹۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

لاری با اشاره به اینکه ۳ هزار و۷۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند، افزود: تا کنون ۱۱ میلیون و ۹۲ هزار و ۹۰۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند.

وی در پایان بیان کرد: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

منبع: دانا
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان