۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ورود سامانه بارشی جدید به قزوین/ دمای هوا کاهش می‌یابد
کد خبر: ۳۴۸۶۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ساعت: ۱۴:۱۴ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره هواشناسی استان خبرداد

ورود سامانه بارشی جدید به قزوین/ دمای هوا کاهش می‌یابد

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امشب به استان قزوین، شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در استان خواهیم بود و در این مدت دمای هوا کاهش پیدا می‌کند.

ورود سامانه بارشی جدید به قزوین/ دمای هوا کاهش می‌یابد
مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بر اساس خروجی مدل‌های هواشناسی، وضعیت امروز جوی در سطح استان قزوین به نسبت پایدار است و از اواخر وقت امروز سامانه بارشی جدید وارد استان می‌شود.

وی افزود: با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امشب به استان قزوین، شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در استان خواهیم بود و در این مدت دمای هوا در استان کاهش پیدا می‌کند.

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین عنوان کرد: فردا در اکثر مناطق استان قزوین شاهد بارش باران خواهیم بود و بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف خواهد بود و در برخی مناطق احتمال رگبار، رعد و برق و حتی بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: عمده فعالیت این سامانه بارشی در روز جمعه اتفاق می‌افتد و بر همین اساس احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد و در گردنه‌های استان نیز شاهد بارش برف و کاهش دید افقی خواهیم بود.

آخوندی بیان کرد: این سامانه بارشی تا ظهر روز شنبه به صورت کامل از استان قزوین خارج می‌شود و وضعیت جوی تا روز یکشنبه به نسبت پایدار خواهد شد.

وی در پایان گفت: به لحاظ دمایی هم روز گذشته دمای هوا در شهر رازمیان به ۱۸درجه سلسیوس بالای صفر رسید و دمای هوا در همان ساعت در شهر قزوین ۱۵درجه سلسیوس بالای صفر بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان