۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین از کتاب‌های صوتی و آموزش آنلاین چه می دانید؟
کد خبر: ۳۴۸۶۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ساعت: ۱۰:۳۷ ↗ لینک کوتاه

از کتاب‌های صوتی و آموزش آنلاین چه می دانید؟

شما کاربران گرامی به راحتی قادر به تهیه کتاب ها، مجلات، رمان و هرآنچه در وب سایت نوار می باشد را با چند درصد تخفیف تهیه کنید.

از کتاب‌های صوتی و آموزش آنلاین چه می دانید؟
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر صبح قزوین؛ امیدواریم که در این شرایط سخت و غم انگیز اقتصادی تمام مردمان سرزمینمان ایران توانایی خرید حداقل ترین نیازهای ممکن زندگی روزمره شان را داشته باشند و کمتر شاهد این فقر و تنگ دستی در سطح اجتماع باشیم. بدلیل اینکه به روزهای پایانی سال و عید نوروز نزدیک می شویم لطفا اگر پوشاکی داریم که به اصطلاح تکراری شده و وضعیت سالمی نیز دارد آن را به کسانی که واقعا نیازمند هستند هدیه بدهیم تا در این روزها سهمی در شاد کردن دل حتی یک نفر داشته باشیم. لذتی که در بخشیدن وجود دارد در هیچ چیزی وجود ندارد.

به این مقاله خوش آمدید و خوشحالیم که باز هم مخاطب و دنبال کننده مطالب این سایت می باشید. امیدواریم که تا پایان این مطلب همراه ما باشید و این مطلب را از دست ندهید. چرا که قصد معرفی 3 کد تخفیف هیجان انگیز از یک وب سایت شگفت انگیز را داریم. در همین ابتدای مقاله خبر خوبی برای آن دسته از کاربرانی که اهل مطالعه و کتاب های الکترونیک و صوتی هستند، داریم. بالاخره بعد از مدت ها کد تخفیف نوار netcart در دسترس قرار گرفت و شما کاربران گرامی به راحتی قادر به تهیه کتاب ها، مجلات، رمان و هرآنچه در وب سایت نوار می باشد را با چند درصد تخفیف تهیه کنید. این کد تخفیف را از این وب سایت به روز از دست ندهید.

نوار در واقع یک وب سایتی برای عاشقان مطالعه ولی به روش شنیداری می باشد و تمامی مطالب آن بصورت فایل صوتی می باشد. همینطور اگر ناشر، عاشق گویندگی و کتاب خوانی و یا حتی فروشنده کتاب های صوتی می باشید می توانید با این وب سایت همکاری داشته باشید و کتاب های خود را به صورت صوتی نشر دهید، در تیم گویندگی و خواندن کتاب ها مشارکت داشته باشید و کتاب های صوتی خود را به فروش برسانید.

در دنیای وب سایت های آموزش آنلاین مطالب درسی و تخصصی همیشه یکی از نام هایی که بیشتر از سایر وب سایت ها به گوش می خورد نام وب سایت مکتب خونه می باشد. وب سایتی که شامل مجموعه ای بزرگ و تدریس بیش از 400 درس و 15000 ساعت ویدئو آموزشی در قالب دروس دانشگاهی که اکثرا بصورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار می گیرند، دوره های مکتب پلاس که جهت تربیت نیروی مورد نیاز برای بازار کار و پروژه محور برگزار می شود و در انتها همایش ها و رویداد هایی که هفتگی و ماهانه بصورت رایگان برای اعضای این وب سایت قرار داده می شود.

اگر شما نیز یکی از علاقه مندان و کاربران این وب سایت هستید کد تخفیف مکتب خونه وب سایت نت کارت را از دست ندهید. بسیار ممنون و سپاس گزاریم که تا این لحظه همراه ما بودید. شما را به ادامه مطلب و معرفی آخرین کد تخفیف که صرفا و فقط و فقط برای بانوان و مادرانی که بدون هیچ چشم داشتی ساعت ها در خانه و خارج از خانه برای خانواده زحمت می کشند، دعوت میکنیم.

وب سایت نت کارت هیچ وقت مخاطبین خانم خود را فراموش نمی کند و هر هفته چندین کد تخفیف ویژه برای آن ها در نظر می گیرد. این هفته شما بانوان محترم را به کد تخفیف خانومی/www.netcart.irدعوت می کنیم تا اگر یکی از مشتریان و مخاطبین این وب سایت می باشید مبلغی از هزینه سفارش خود را مهمان نت کارت باشید و با خیال راحت سفارش های خود را ثبت کنید.

وب سایت خانمی در واقع یک مرجع ارائه لوازم آرایشی بهداشتی و عطر و ادکلن اصل با بهترین برند ها می باشد. علاوه بر مواردی که ذکر شد روی هر محصول یک سری توضیحات کارشناسی شده توسط کارشناسان این وب سایت نوشته شده که شما را در انتخاب محصول راهنمایی می کند و اگر این توضیحات کافی نبود شما به راحتی قادر به برقراری ارتباط با مشاورین این وب سایت می باشید.

همین حالا با کلیک بر روی لینک بالا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و از این سه کد تخفیف پرطرفدار که فقط ،از طرف وب سایتی ذکر شد، برای شما همراهان گرامی در نظر گرفته شده است کمال استفاده را ببرید.

به پایان این مقاله رسیدیم و امیدواریم که تا پایان این مطلب همراه ما بوده باشید. خوشحالیم که یک بار دیگر این سعادت را داشتیم که مهمان دیدگان گرم شما کاربران و همراهان همیشگی باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان