۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین زمان واگذاری مجتمع پسماند محمدآباد به شهرداری قزوین تمدید شد
کد خبر: ۳۴۸۶۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ساعت: ۹:۴۱ ↗ لینک کوتاه

با موافقت اعضای شورای شهر قزوین؛

زمان واگذاری مجتمع پسماند محمدآباد به شهرداری قزوین تمدید شد

اعضای شورای شهر قزوین در جلسه علنی شورا با تمدید مهلت واگذاری مجتمع پسماند محمدآباد به شهرداری قزوین تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ موافقت کردند.

زمان واگذاری مجتمع پسماند محمدآباد به شهرداری قزوین تمدید شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حکمت اله داودی در جلسه شورای شهر قزوین که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: پیگیری و انجام امور اداری تحقق شروط شورا در مصوبه تحویل مجتمع پسماند محمدآباد زمان بر است و باید مصوبه شورا تا پایان شهریورماه سال آینده تمدید شود.

رئیس شورای شهر قزوین تصریح کرد: بخشی از مقدمات و شروط مورد نظر شورا توسط شهرداری پیگیری و انجام شده و به منظور کامل شدن روند اداری و رفع موانع انتقال سند مالکیت زمین مجتمع پسماند محمدآباد به نام شهرداری قزوین مصوبه شورا تا پایان شهریورماه سال آینده تمدید می‌شود.

گفتنی است؛ اعضای شورای شهر قزوین در جلسه علنی شورا با تمدید مهلت واگذاری مجتمع پسماند محمدآباد به شهرداری قزوین تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ موافقت کردند.

این تصمیم در پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر قزوین و به منظور پیگیری اقدامات اداری برای تحقق شروط سه گانه شورا مبنی بر تحویل مجتمع پسماند محمدآباد اتخاذ شد.

تصویب لایحه شهرداری قزوین پیرامون واگذاری اجرای پروژه راهبری سرویس تعمیرات و بهره‌برداری از خطوط پردازش پسماند شهری و سایر اقدامات فنی در مجتمع پسماند محمدآباد به بخش خصوصی و به صورت ترک تشریفات مناقصه از تاریخ ۹۹/۱۱/۸ لغایت ۱۴۰۰/۳/۳۱مجموعا به مبلغ ۷/۷۸۱/۸۰۰/۰۰۰ ریال از دیگر مصوبات اعضای پارلمان محلی قزوین در حوزه پسماند محمدآباد بود.
 
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان