۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین افزایش ۲۸درصدی پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان قزوینی
کد خبر: ۳۴۸۶۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان خبر داد

افزایش ۲۸درصدی پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان قزوینی

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: میزان پرداخت تسهیلات اشتغال در استان قزوین نسبت به سال گذشته ۲۸درصد افزایش یافته که امیدواریم این مهم باعث افزایش اشتغال در بین مددجویان بهزیستی باشد.

افزایش ۲۸درصدی پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان قزوینی

علیرضا وارثی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال برای مددجویان بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: برای تسهیلات اشتغال برای امسال ۲۶۳میلیارد ریال اعتبارات کشوری تخصیص داده شده که از این اعتبارات ۲۵۴میلیارد ریال در استان قزوین تاکنون تخصیص یافته است.

وی افزود: از میزان تخصیص یافته تا به امروز ۲۲۳میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال پرداخت شده که امیدواریم با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال این میزان افزایش یابد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: میزان پرداخت تسهیلات اشتغال در استان قزوین نسبت به سال گذشته ۲۸درصد افزایش یافته که امیدواریم این مهم باعث افزایش اشتغال در بین مددجویان بهزیستی باشد و تا به امروز ۴۵۲مددجوی بهزیستی در استان قزوین تسهیلات اشتغال دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه میزان درصد پرداخت این تسهیلات در استان قزوین ۹۰درصد است، عنوان کرد: امیدواریم با توجه به هماهنگی به وجود آمده با بانک‌های عامل بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت تسهیلات اشتغال را به صورت ۱۰۰درصدی محقق کنیم.

وارثی در پایان گفت: اداره کل بهزیستی استان قزوین در سال ۹۹ باید برای ۷۱۰مددجوی این نهاد شغل ایجاد کند که این مهم نیز بصورت ۱۰۰درصد محقق شده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان