۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین احتمال وزش باد شدید در قزوین/ پایان هفته‌ای بارانی در انتظار استان است
کد خبر: ۳۴۸۶۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ساعت: ۱۶:۲۴ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل مدیریت بحران استان خبر داد

احتمال وزش باد شدید در قزوین/ پایان هفته‌ای بارانی در انتظار استان است

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: پیش بینی می‌شود طی دو روز پایانی هفته، در برخی مناطق سطح استان قزوین، باد شدید نیز جریان داشته باشد.

احتمال وزش باد شدید در قزوین/ پایان هفته‌ای بارانی در انتظار استان است
قدرت اله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بنا بر هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، یک سامانه بارشی از اواخر وقت پنجشنبه ۱۴ اسفند تا اواخر وقت جمعه ۱۵ اسفندماه در استان قزوین مستقر خواهد بود که با بارش برف و رخداد مه در ارتفاعات و بارش باران در سطح استان همراه است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود طی این دو روز پایانی هفته، در برخی مناطق سطح استان قزوین، باد شدید نیز جریان داشته باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: در پی فعالیت این سامانه، احتمال بروز لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای در ارتفاعات و آبگرفتگی معابر شهری و رودخانه‌ها وجود دارد.

وی عنوان کرد: علاوه بر اینکه اخطاریه‌های لازم به دستگاه‌های متولی، جهت لایروبی معابر، کانال‌ها و آبروها و همچنین اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه بحران احتمالی ابلاغ شده، به هم استانی‌ها توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت لزوم از همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم، سوخت کافی اطمینان حاصل کنند.

مهدیخانی در پایان گفت: توصیه می‌شود که هم استانی‌ها از حضور در ارتفاعات، حاشیه رودخانه‌ها و گردش در طبیعت خودداری کنند؛ همچنین نسبت به محکم کردن سازه‌های سبک و موقت و پوشش گلخانه‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان