۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین گاز برخی از مشترکان شهر الوند قطع می‌شود
کد خبر: ۳۴۸۶۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ساعت: ۱۵:۴۵ ↗ لینک کوتاه

اطلاعیه؛

گاز برخی از مشترکان شهر الوند قطع می‌شود

شرکت گاز استان قزوین از مشترکان این مناطق خواست ضمن رعایت کامل نکات ایمنی از بسته بودن شیر‌های وسایل گازسوز تا قبل از وصل مجدد گاز اطمینان یابند.

گاز برخی از مشترکان شهر الوند قطع می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح‌قزوین؛ روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: گاز مشترکان بلوار میرداماد شرقی و خیابان حکمت ۶ واقع در شهر صنعتی الوند، فردا چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ به علت انجام تعمیرات اضطراری قطع خواهد شد.

شرکت گاز استان قزوین از مشترکان این مناطق خواست ضمن رعایت کامل نکات ایمنی از بسته بودن شیر‌های وسایل گازسوز تا قبل از وصل مجدد گاز اطمینان یابند و از دستکاری تجهیزات مربوطه همچون کنتور و رگلاتور نیز خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است: بلافاصله پس از اتمام تعمیرات، وصل مجدد گاز مشترکان از طریق مراجعه حضوری کارکنان امداد انجام می‌شود بر همین اساس و به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز، حضور مشترکان در محل الزامی است.

گفتنی است؛ مشترکان گاز در صورت نیاز می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۹۴ و یا ۳۲۲۴۷۰۰۱-۰۲۸ پست امداد شهرستان البرز و شماره تلفن ۳۳۷۹۲۱۵۸-۰۲۸ دفتر روابط عمومی شرکت گاز استان تماس بگیرند.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان