۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پاتوق معتادان را در برخی محلات پاکسازی کردیم/تاکنون ۶۰درصد مطالبه‌گری ما محقق شده
کد خبر: ۳۴۸۶۱۳ نویسنده: حجت الاسلام میلاد قلی‌پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ساعت: ۱۳:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول گروه جهادی طلایه‌داران امید در مصاحبه با صبح‌قزوین:

پاتوق معتادان را در برخی محلات پاکسازی کردیم/تاکنون ۶۰درصد مطالبه‌گری ما محقق شده

مسئول گروه جهادی طلایه‌داران امید گفت: یکی از مناطق قزوین پاتوق معتادین است و این افراد همیشه در آنجا حضور دارند که با انتقال تصاویر و صحنه‌های ناهنجار آن منطقه و رساندن مشکل به گوش مسئولین و متولیان امر، سعی در پاکسازی منطقه داشتیم که به نحو احسنت صورت گرفت.

پاتوق معتادان را در برخی محلات پاکسازی کردیم/تاکنون ۶۰درصد مطالبه‌گری ما محقق شده
حجت الاسلام میلاد قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به فعالیت گروه جهادی طلایه داران امید اظهار کرد: این گروه در زمینه اقداماتی که به نفع مردم باشد به مطالبه‌گری می‌پردازد، گاهی در حوزه‌های مختلف آسیب‌هایی در فضای جامعه وجود دارد که از مسئولین پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مناطق قزوین پاتوق معتادین است و این افراد همیشه در آنجا حضور دارند که با انتقال تصاویر و صحنه‌های ناهنجار آن منطقه و رساندن مشکل به گوش مسئولین و متولیان امر، سعی در پاکسازی منطقه داشتیم که به نحو احسنت صورت گرفت و اکنون تقریبا ۵۰ تا ۶۰درصد مطالبه‌گری ما موثر واقع شده است.

مسئول گروه جهادی طلایه داران امید ابراز کرد: مطالبه از مسئولین بابت شفاف‌سازی پیرامون بیانات و نظراتشان از دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی است، همچنین گاهی در نحوه ارتباط با زیر دستان شرایط مطلوب وجود ندارد.

وی ادامه داد: در پست، نامه رسان‌ها حجم بالایی از بسته‌ها را حمل می‌کردند که این موضوع در مواردی اجباری بود؛ در این راستا ضمن مطالبه و رسانه‌ای کردن، رایزنی‌هایی نیز با مدیرکل داشتیم و در نتیجه این نگرش تغییر یافت و به گونه‌ای رقم خورد که بار اضافه با دریافت هزینه بیشتر همراه باشد.

پیگیری مطالبات مردمی از اولویت‌های اصلی 

قلی پور درباره اولویت‌های مطالبه‌گری بیان کرد: نگاه در مطالبه‌گری باید به حق و براساس آیات و روایات باشد، اگر مطالبه ما مبتنی بر نگاه اهل بیت(ع) باشد به طور قطع مثمرثمر بوده و اگر بر اساس منافع شخصی، حزبی و گروهی استوار باشد، فانی خواهد بود.

وی تاکید کرد: در درجه بعدی نیز باید مطالبه به نفع مردم باشد، گاهی افراد براساس برخی منافع، روایی و قرآنی حرف می‌زنند، اما در لوای منافع قرآنی منافع شخصی نیز مدنظر است، اما در گروه ما اولویت اصلی مردم هستند و با این نگاه، مطالبه دارای برکت است و اگر مبتنی بر نگاه شخصی، حزبی و گروهی باشد بی‌تاثیر و فانی خواهد بود.

مسئول گروه جهادی طلایه داران امید در پایان گفت: مطالبه باید در سازوکاری قرار بگیرد که متولیان امر نیز پاسخگو باشند، لازم است در ستاد امر به معروف سازوکاری ایجاد شود که از متولیان امر در قبال مطالبات گروه‌های جهادی درخواست پاسخگویی داشته و پیگیر باشند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان