۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۴۰۰بسته معیشتی در بین نیازمندان قزوینی توزیع شد
کد خبر: ۳۴۸۶۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ساعت: ۱۱:۵۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین:

۴۰۰بسته معیشتی در بین نیازمندان قزوینی توزیع شد

رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین گفت: مرکز نیکوکاری امام علی(ع) ۴۰۰بسته سبد کالای معیشتی به ارزش ۱۶۰میلیون تومان، در بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع کرد.

۴۰۰بسته معیشتی در بین نیازمندان قزوینی توزیع شد
علی اصغر کشاورز حسین آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: توسعه فرهنگ نیکوکاری و تقویت مشارکت‌های مردمی برای بهبود خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان یکی از مهمترین رویکردهای کمیته امداد است.

وی ادامه داد: مشارکت مردم در امر رسیدگی به وضعیت زندگی و معیشت نیازمندان، موجب افزایش کمک‌ها در بعد کمی و کیفی است، بدین معنا که نه تنها بر میزان کمک‌ها تأثیر دارد بلکه سبب شناخت بیشتر افراد نیازمند در مناطق مختلف می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین اضافه کرد: امروزه با توجه به گسترش جغرافیایی جمعیت برای رسیدگی به نیازمندان نمی‌توان از رویکرد افزایش فضای اداری و جذب پرسنل جدید استفاده کرد بلکه باید همان سیاست واگذاری کارها به مردم دنبال شود؛ چراکه ما فضای خیر و نیکوکاری را فراهم می‌کنیم.

کشاورز حسین آبادی عنوان کرد: یکی از اقداماتی که بستر نیکوکاری را در جامعه فراهم کرده مراکز نیکوکاری است که در این میان مرکز نیکوکاری امام علی(ع) واقع در مسجد حضرت علی(ع) از مراکز فعال است.

وی در پایان گفت: افراد فعال در کار خیر می‌توانند با تشکیل مراکز نیکوکاری در محله‌ها و مساجد مختلف بستر خدمت رسانی به محرومان را فراهم کنند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان