۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۵۰درصد مطالبات قرارگاه خاتم در پروژه کلاچای پرداخت می‌شود
کد خبر: ۳۴۸۶۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

با پیگیری نمایندگان قزوین؛

۵۰درصد مطالبات قرارگاه خاتم در پروژه کلاچای پرداخت می‌شود

به دنبال پیگیری نمایندگان استان قزوین، در زمینه پروژه قزوین_ رحیم آباد_ کلاچای حداقل ۵۰درصد مطالبات قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در فاز نخست این پروژه به زودی پرداخت می‌شود.

۵۰درصد مطالبات قرارگاه خاتم در پروژه کلاچای پرداخت می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ به دنبال پیگیری و رایزنی‌های مستمر فاطمه محمدبیگی و لطف الله سیاهکلی نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز همچنین نمایندگان استان گیلان، در زمینه پروژه قزوین_ رحیم آباد_ کلاچای خوشبختانه با توجه به دستور نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه حداقل ۵۰درصد مطالبات قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به عنوان پیمانکار آن در فاز نخست این پروژه به زودی پرداخت می‌شود.

قرارگاه خاتم الانبیاء تا کنون بیش از ۲۳۰میلیارد ریال از این پروژه طلبکار است.
بدین واسطه دستور انجام اقدامات لازم در راستای پرداخت این بودجه از محل اسناد خزانه اسلامی برای طرح احداث راه اصلی کلاچای_ رحیم آباد_ قزوین داده شده است.

با توجه به مذاکرات شفاهی با رئیس امورهماهنگی و تلفیق بودجه و با توجه به پرشدن اعتبار بند ب ، مربوط به محل اسناد خزانه اسلامی در سال ۹۹، این اعتبار در سال آینده لحاظ خواهد شد.

گفتنی است؛ پرداخت این میزان از مطالبات موجب باقی ماندن پیمانکار پروژه در منطقه و ادامه آن خواهد شد و پیگیری پرداخت بخشی از مطالبات در انتهای سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان