۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اجرای ۹۵درصد انتخابات الکترونیکی است/ قزوین، وضعیت شکننده ای در حوزه کرونا دارد
کد خبر: ۳۴۸۶۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ساعت: ۱۵:۴۰ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

اجرای ۹۵درصد انتخابات الکترونیکی است/ قزوین، وضعیت شکننده ای در حوزه کرونا دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: ۹۵ درصد فرآیند انتخابات بصورت مکانیزه است و تنها در روز اخذ رای جمع آوری و شمارش آراء بصورت دستی انجام می‌گیرد، همچنین استفاده از استامپ برای اخذ اثر انگشت رای دهندگان از روند انتخابات حذف شده است.

اجرای ۹۵درصد انتخابات الکترونیکی است/ قزوین، وضعیت شکننده ای در حوزه کرونا دارد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح‌قزوین؛ منوچهر حبیبی در همایش فرمانداران استان قزوین که عصر امروز(دوشنبه) در سالن جلسات فرمانداری شهرستان تاکستان برگزار شد، تاکید کرد: انتخابات اعتبار و آبروی کشور است و با برگزاری یک انتخابات پرشور از این اعتبار و آبرو می توان حفظ و حراست کرد.

وی در ادامه افزود: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دو محور مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات ۱۴۰۰ است که برای تحقق مطالبه معظم له می‌بایست سعی و تلاش لازم را بکار برد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: اولویت‌های برنامه ای استان در این ایام تامین مایحتاج مردم و توجه به معیشت آنهاست که با کنترل قیمت‌ها و رفع کمبود کالاها در بازار بدنبال تحقق این برنامه هستیم.

وی گفت: از دیگر اولویت‌های برنامه ای استان مهار و مدیریت بیماری کروناست که هم اکنون وضعیت شکننده ای را شاهد هستیم و با تشکیل اجتماعات و ایجاد تجمع انسانی ممکن است موج دیگری را شاهد باشیم.

استفاده از استامپ در انتخابات حذف شد

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: اولویت بعدی استان فراهم نمودن زمینه‌های لازم جهت برگزاری یک انتخابات پرشور،سالم با امنیت کامل است که خوشبختانه این آمادگی در تمامی شهرستان‌ها ایجاد شده است.

وی درباره نحوه اجرای انتخابات گفت: ۹۵درصد فرآیند انتخابات بصورت مکانیزه است و تنها در روز اخذ رای جمع آوری و شمارش آراء بصورت دستی انجام می‌گیرد، همچنین استفاده از استامپ برای اخذ اثر انگشت رای دهندگان از روند انتخابات حذف شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در پایان گفت: در راستای ایجاد شور و شوق انتخاباتی نشست صمیمی با نمایندگان احزاب، جوانان، بانوان و فعالان سیاسی و اجتماعی از دیگر برنامه‌های ستاد انتخابات استان است. 
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان