۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تعطیلی بازار و کمبود کالا برای ایام عید نداریم/ مردم به اندازه خرید کنند
کد خبر: ۳۴۸۵۸۷ نویسنده: منوچهر حبیبی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ساعت: ۹:۱۴ ↗ لینک کوتاه

معاون استاندار قزوین:

تعطیلی بازار و کمبود کالا برای ایام عید نداریم/ مردم به اندازه خرید کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت:مردم بدانند که ما تا پایان سال هیچ تعطیلی در بازار نخواهیم داشت و کمبودی هم وجود ندارد و اگر مردم و اصناف همراهی کنند نیز این فعالیت‌ها را می‌توانیم داشته باشیم.

تعطیلی بازار و کمبود کالا برای ایام عید نداریم/ مردم به اندازه خرید کنند
منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ درباره کنترل بازار اظهار کرد: برای پایان سال کالاهای اساسی به اندازه نیاز و حتی بیش از نیاز مصرف استان قزوین پیش‌بینی شده و در حال ذخیره‌سازی است؛ از جمله میوه که در سردخانه‌ها ذخیره می‌شود.

وی افزود: در بحث گوشت و مرغ هم مشکلی نداریم؛ به طوری که دو برابر نیاز استان قزوین کشتار می‌شود؛ اما آن چیزی که از مردم انتظار داریم این است که به شایعات کمبود اقلام توجه نکنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: به اندازه کافی کالاهای اساسی در سطح استان قزوین داریم؛ اما گاهی می‌بینیم که به فروشگاه‌ها و مغازه‌ها برای خرید بیش از اندازه مراجعه می‌شود به طوری که برخی با تصور تعطیلی بازار در دو هفته پایانی سال یا کمبود کالا دست به این کار می‌زنند.

نظارت‌ها در شب عید با قاطعیت انجام می‌شود

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: مردم بدانند که ما تا پایان سال هیچ تعطیلی در بازار نخواهیم داشت و کمبودی هم وجود ندارد و اگر مردم و اصناف همراهی کنند نیز این فعالیت‌ها را می‌توانیم داشته باشیم که البته تا قبل از ساعت ۹ شب باید تمامی اصناف تعطیل شوند.

حبیبی اذعان کرد: نظارت‌ها بر بازار قطعا جدی‌تر و کنترل‌ها در پایان سال بیشتر خواهد شد تا هم کمبودی در سطح بازار نداشته باشیم و همچنین این قیمت‌های کاذبی که گاهی در بازار عنوان می‌شود را شاهد نباشیم.

وی در پایان تاکید کرد: در بحث افزایش قیمت عواملی مانند مواد اولیه موثر است که از سمت کارخانه و تولیدکننده این افزایش اتفاق می‌افتد؛ اما این گرانی‌ها باید منطقی و قانونی باشد و با برنامه‌ریزی صورت گیرد لذا سازمان‌های نظارتی و تعزیرات حکومتی ملزم هستند که کنترل‌های جدی بر قیمت‌ها را به ویژه در پایان سال داشته باشند.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان