۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دشمن از مشکلات معیشتی برای برافروختن آتش فتنه بهره می‌گیرد/ سیستان‌وبلوچستان نیازمند محرومیت‌زدایی و توسعه است
کد خبر: ۳۴۸۵۷۵ نویسنده: فاطمه محمدبیگی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ساعت: ۱۰:۴۵ ↗ لینک کوتاه

عضو فراکسیون زنان مجلس در مصاحبه با صبح قزوین:

دشمن از مشکلات معیشتی برای برافروختن آتش فتنه بهره می‌گیرد/ سیستان‌وبلوچستان نیازمند محرومیت‌زدایی و توسعه است

عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: ما در مجلس مطالبات مناطق محروم کشور را در اولویت بررسی و رسیدگی قرار می‌دهیم؛ استان سیستان و بلوچستان نیازمند توسعه بیشتر و برنامه‌ریزی است.

دشمن از مشکلات معیشتی برای برافروختن آتش فتنه بهره می‌گیرد/ سیستان‌وبلوچستان نیازمند محرومیت‌زدایی و توسعه است

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ درباره اتفاقات اخیر در سراوان اظهار کرد: اخیرا ما شاهد شکل‌گیری برخی از جریان‌های معاند با نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم که با جنگ روانی و تحریک احساسات مردم تلاش دارند که قوای مردمی را در مقابل نیروهای دولتی یا حاکمیت قرار دهند و متاسفانه از مشکلات معیشتی و سختی‌های اقتصادی مردم سوء‌استفاده می‌کنند.

وی افزود: مردم هم به دنبال مطالبه به حق خودشان هستند و وارد این اعتراضات می‌شوند و عده‌ای هم در کنار این مردم نفوذ کرده و سعی می‌کنند با ایجاد یک فضای غبارآلود فتنه از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

نماینده مردم قزوین در مجلس ابراز کرد: امروز بصیرت و آگاهی از جریان‌های مختلف بسیار مهم است و باید جریان‌های مطالبه اصیل مردمی را از جریان‌های معاند بشناسیم؛ مسئله مهم دیگر حل ریشه‌ای مشکلات کشور است که خوشبختانه مجلس یازدهم به دنبال محرومیت‌زدایی است چون گفتمان انقلاب، برمبنای گفتمان عدالت و رفع تبعیض و محرومیت‌زدایی است.

محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان در بودجه 1400 به طور ویژه دیده شده است

این مقام مسئول ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران هم تاکنون در محرومیت‌زدایی موفق عمل کرده است که نمونه آن توسعه سواحل مکران بود که رهبر معظم انقلاب بارها به آن اشاره فرمودند و رفع تبعیض در مناطق محروم حاشیه‌ای کشور از جمله سیستان و بلوچستان هم نمونه‌ای از محرومیت‌زدایی است که در بودجه 1400 برای این مسئله قرار دادیم.

عضو فراکسیون زنان مجلس عنوان کرد: متاسفانه در شش، هفت سال گذشته جریان اجرایی کشور به دلیل سوء مدیریت‌ها و بی‌تدبیری‌ها و کم‌کاری‌ها باعث تشدید مشکلات اقتصادی مردم شده است و افزایش گرانی و تورم بیش از حد را تجربه می‌کنیم و معیشت مردم هم به دلیل ادامه تحریم‌های امریکا و خسارت محض بودن برجام در تنگنا قرار دارد.

محمدبیگی ادامه داد: مذاکره بی‌فرجامی که در کمیته برجام در 5+1 صورت گرفت نشان می‌دهد که هرگاه مسئولین دولت در جریان خدمت به مردم کوتاهی و سوء مدیریت کنند و چشمشان به آن سوی مرزها باشد و نگاهشان برای اداره کشور نگاه عدم اتکا به توان داخلی باشد، شرایط چیزی می‌شود که امروز می‌بینیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس تاکید کرد: باید یک انقلاب اقتصادی را در گام دوم انقلاب طی کنیم و ما پشتیبان و نمایندگان مردم هستیم که تلاشمان در راستای رفع تبعیض با استفاده از حرکت‌های جهادی و مدیران جهادی است؛ مردم بدانند که قوای نظامی کشور حاضرند تا جانشان را برای آرامش و آسایش مردم فداکنند.

عده‌ای با جنگ‌های فرسایشی و روانی درصدد فروپاشی نظام هستند

این مقام مسئول یادآور شد: شهادت شمار زیادی از نیروهای امنیتی و نظامی در درگیری با اشرار در سال‌های اخیر نشان دهنده ایثار و از خودگذشتگی است؛ اینکه عده‌ای بخواهند با جنگ‌های فرسایشی روانی، جنگ اقتصادی و با دامن زدن به مشکلات اقتصادی از احساسات مردم موجی ایجاد کنند و سوار بر آن موج به دنبال فروپاشی نظام باشند، بدانند که کورخوانده‌اند و مردم ما با بصیرت در صحنه ایستادگی خواهند کرد.

عضو فراکسیون زنان مجلس اذعان کرد: ما هم در مجلس وظیفه خودمان می‌دانیم که صدای مردم را بشنویم و بلندگوی مطالبات مردمی در مجلس باشیم به طوری که مطالبات مناطق محروم کشور را در اولویت بررسی و رسیدگی قرار دهیم؛ استان سیستان و بلوچستان نیازمند توسعه بیشتر و برنامه‌ریزی است.

وی عنوان کرد: گروه‌های جهادی ما حتی از استان قزوین در منطقه سیستان و بلوچستان حضور دارند و برای برای ایام نوروز هم برنامه‌ریزی حضور گروه‌های جهادی در این منطقه را داریم که هر سال هم این اتفاق می‌افتد و نباید این نوع حرکت‌های خودجوش برای کمک به مردم دیده نشود چراکه همه ما از یک پیکر هستیم که قلبمان برای همدیگر می‌تپد و به دنبال آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان