۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تورم فجیع امروز نتیجه بورس‌بازی و دلالی دلار توسط دولت است/ دولتمردان معیشت مردم را برای مقاصد سیاسی گروگان گرفته‌اند
کد خبر: ۳۴۸۵۷۰ نویسنده: فاطمه محمدبیگی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ساعت: ۸:۱۱ ↗ لینک کوتاه

دبیر کمیسیون بهداشت مجلس درمصاحبه با صبح‌قزوین:

تورم فجیع امروز نتیجه بورس‌بازی و دلالی دلار توسط دولت است/ دولتمردان معیشت مردم را برای مقاصد سیاسی گروگان گرفته‌اند

دبیر کمیسیون بهداشت مجلس گفت: تورم فجیعی که امسال در حوزه مسکن، خودرو و کالاهای اساسی ایجاد شد نتیجه همان بورس بازی دولت و افزایش قیمت ارز و دلاری بود که دولت به نوعی در رقم زدن آن نقش اساسی داشت.

تورم فجیع امروز نتیجه بورس‌بازی و دلالی دلار توسط دولت است/ دولتمردان معیشت مردم را برای مقاصد سیاسی گروگان گرفته‌اند
فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین با اشاره به اظهارات اخیر واعظی اظهار کرد: متاسفانه اظهارات اخیر واعظی نشان داد آنچه که ما در مورد دولت پیش‌بینی می‌کردیم از زبان خودشان مطرح شد.

وی افزود: متاسفانه تیم اقتصادی دولت برای تامین بودجه‌های دولت سعی کرد این پول را از بازار و مردم جمع کند و به همین بهانه مشکلات بورس ایجاد شده؛ همچنین ارز و دلار گران شد.

دبیر کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: متاسفانه شاهد بی‌تدبیری دولت یا تدبیر سوء دولت در از بین بردن سرمایه‌های مردم در حوزه اقتصاد هستیم. دولتی که بخواهد معیشت مردم را برای رسیدن به مقاصد سیاسی، گروگان بگیرد و تمام نگاهش به جملات امثال ترامپ و بایدن باشد بهتر از این نمی‌شود.

وی بیان کرد: اکنون هم ما همچنان برای دولت عبرت را نمی‌بینیم؛ علی‌رغم اینکه اوباماها، بایدن‌ها و ترامپ‌ها همه از یک کرباس هستند اما همچنان شاهد نگاه ملتمسانه دولت به جریان حاکم آمریکا هستیم که بتوانند با آنها برجام‌های دو و سه را اجرا کنند.

مقصر اصلی تورم، سیاست‌های غلط دولت است

محمدبیگی عنوان کرد: قطعا مجلس از حیثیت اقتصادی و کیان ملت دفاع خواهد کرد؛ همچنان که در قانون لغو راهبردی تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران نشان دادیم پای آرمان‌های این ملت، مطالبات مردمی و ارزش‌ها ایستادیم.

وی بیان کرد: با ایستادگی مجلس و یک انتخابات خوب و انتخاب تیم دولت انقلابی و اعضای شورای شهرها و روستاهای انقلابی انشاالله بتوانیم این نگاه سخیف اقتصاد را که مبتنی بر تنظیم بازار براساس تنظیم روابط با برخی از دول‌ است را به هم بزنیم و امیدواریم مدیریت اقتصاد اسلامی را داشته باشیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: کشور ما نیازمند یک انقلاب سوم است و این انقلاب سوم چیزی جز انقلاب اقتصادی نیست، در ابتدای گام دوم انقلاب هستیم و مطمئن باشید که این رفتارهای ناشایست دولت در حوزه اقتصاد از یاد مردم و نمایندگان ملت نخواهد رفت و این رویه را به جد تغییر خواهیم داد.

وی تصریح کرد: تورم فجیعی که امسال در حوزه مسکن، خودرو و کالاهای اساسی ایجاد شد نتیجه همان بورس بازی دولت و افزایش قیمت ارز و دلاری بود که دولت به نوعی در رقم زدن آن نقش اساسی داشت.

محمدبیگی در پایان گفت: اگر ما بخواهیم مقصر اصلی این تورم را پیدا کنیم؛ این مقصر قطعا سیاست‌های غلط دولت است برای جبران کسری بودجه کشور که بخواهند از جیب مردم، خرج دولت را در بیاورند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان