۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بحث رفع تحریم‌های ایران از پرونده‌های بسیار سخت رئیس‌جمهور امریکاست/ امروز با اقتدار در دنیا پیش می‌رویم
کد خبر: ۳۴۸۴۲۲ نویسنده: علی اکبر علیزاده تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۳ ساعت: ۱۰:۵ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسائل سیاسی:

بحث رفع تحریم‌های ایران از پرونده‌های بسیار سخت رئیس‌جمهور امریکاست/ امروز با اقتدار در دنیا پیش می‌رویم

کارشناس مسائل سیاسی گفت: بعد از روی کار آمدن بایدن در امریکا، پرونده جمهوری اسلامی از پرونده‌های بسیار سخت بایدن است؛ چراکه وی تاکنون هیچ موضع درستی اتخاذ نکرده و هنوز سردرگم است و نمی‌داند چه باید کند.

بحث رفع تحریم‌های ایران از پرونده‌های بسیار سخت رئیس‌جمهور امریکاست/ امروز با اقتدار در دنیا پیش می‌رویم

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در 29 بهمن سال جاری در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت قیام مردم تبریز نیز در بخشی از سخنانشان فرمودند که "درباره برجام، حرف‌ها و وعده‌هایی گفته می‌شود ولی ما حرف و وعده‌ خوب که نقض و بر ضدّ آن عمل شود، زیاد شنیدیم بنابراین حرف و وعده فایده ندارد و این بار فقط عمل، مهم است."

ایشان تأکید کردند: اگر عملِ طرف مقابل را ببینیم، ما هم عمل خواهیم کرد و این بار، جمهوری اسلامی با حرف و وعده قانع نخواهد شد.

علی اکبر علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ درباره وضعیت اخیر امریکا و موضع‌گیری‌های رئیس جمهور این کشور درباره برجام اظهار کرد: بعد از روی کار آمدن بایدن در امریکا، پرونده جمهوری اسلامی از پرونده‌های بسیار سخت بایدن است چراکه وی تاکنون هیچ موضع درستی اتخاذ نکرده و هنوز سردرگم است و نمی‌داند چه باید کند.

امروز ایران اسلامی باید در دنیا با اقتدار پیش رود

وی افزود: بایدن وقت بسیار کمی هم دارد و پنج اسفند زمان تصمیم آن‌هاست، جمهوری اسلامی نیز برنامه خود را به رافائل گروسی مدیرکل آژانس اعلام کرده و پیش می‌رود که در صورت عدم اجرای کامل برجام توسط ۴+۱ روز پنجم اسفندماه اجرای پروتکل الحاقی را قطع خواهد کرد.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: امروز ایران اسلامی باید در دنیا با اقتدار پیش رود چراکه بعد از پنج اسفند اگر کاری صورت نگیرد پروتکل الحاقی متوقف شده و بازرسی‌ها نیز قطع می‌شود.

علیزاده تصریح کرد: به  فرمایش مقام معظم رهبری، ما هیچ اصراری نداریم که آن‌ها برگردند و لزومی هم برای اصرار نیست اما نمی‌دانیم چرا برخی‌ها اصرار می‌کنند که آن‌ها بیایند؛ جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده است که به دنبال سلاح هسته‌ای نیست بلکه حسن نیت ایران نسبت به اهداف انسانی هسته‌ای مشهود است.

وی اذعان کرد: ایران نیاز به سلاح هسته‌ای ندارد چراکه فرزندان ایران اسلامی فرزندان حسین بن علی (ع) هستند و دشمنان و استکبار جهانی بداند که قهر فرزندان ایران اسلامی صورت آن‌ها را سرخ خواهد کرد‌.

دست و پا زدن قدرت‌های سلطه جهانی قابل مشاهده است

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: امروز ایران قدرت بزرگی است و هرگاه بخواهد و موقعیت اقتضا کند سیلی‌های متعدد به امریکایی‌ها خواهد زد، در سایه خون شهیدان و رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری و صبر مثال‌زدنی مردم ایران، دست و پا زدن قدرت‌های سلطه جهانی قابل مشاهده است.

علیزاده عنوان کرد: امروز بر اثر استقامت بی‌نظیر ملت مقاوم ایران، منطقه غرب آسیا، شمال آفریقا و ملت‌های مسلمان با درس‌آموزی از ملت ایران بیدار شده و در مقابل سلطه ایستاده‌ و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

وی در پایان گفت: امیدواریم که مشکلات مردم عزیز و صبور ما با تلاش جهادی مسئولان برطرف شود و مسئولان وظایف خود را در برابر مردم بصیر و صبور ایران اسلامی درست انجام دهند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان