۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کارمند شهرداری آبیک به ویروس کرونای انگلیسی مبتلا نشده/ موج چهارم کرونا خطرناک‌تر است
کد خبر: ۳۴۸۴۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲ ساعت: ۱۳:۱۰ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

کارمند شهرداری آبیک به ویروس کرونای انگلیسی مبتلا نشده/ موج چهارم کرونا خطرناک‌تر است

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: اگر با سهل‌انگاری مردم دچار موج چهارم کرونا شویم خلاصی از آن بسیار دشوارتر، پرهزینه و آسیب‌پذیرتر است.

کارمند شهرداری آبیک به ویروس کرونای انگلیسی مبتلا نشده/ موج چهارم کرونا خطرناک‌تر است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، منوچهر حبیبی درمورد وضعیت کرونا در استان قزوین اظهار کرد: رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی را باید در دو هفته اول اسفند جدی بگیریم تا محدودیت‌های عید نوروز سال گذشته تکرار نشود.

وی بیان کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته هزار و ۲۹راننده خودروی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل منع تردد شبانه هریک به مبلغ ۲۰۰هزار تومان جریمه شدند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین در  مورد تعطیلی شهرداری آبیک با اعلام خبر ابتلای یک کارمند تصریح کرد: کارمند شهرداری آبیک به ویروس کرونای جهش یافته(انگلیسی)مبتلا نشده است.

وی گفت: آژیر تعطیلی مشاغل از ساعت ۲۰:۳۰در شهرهای استان قزوین به صدا درآمده است و کسبه مکلفند راس ساعت ۲۱محل کسب خود را تعطیل کنند.

حبیبی با بیان اینکه خوشبختانه تست‌های تشخیص کرونا به بیش از دو هزار واحد در روز افزایش یافته است؛ ادامه داد: اگر گرفتار موج چهارم کرونا شویم، بیرون آمدن از آن کار بسیار سختی است؛ لذا انتظار داریم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه مردم جدی گرفته شود و عادی انگاری را یک تهدید جدی بدانند.

وی در پایان گفت: زدن ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضور نیافتن در مراکز پرجمعیت، دوری از دورهمی‌های خانوادگی و مراقبت از سالمندان می‌تواند در کاهش ابتلا موثر باشد و ما را با پیک بیماری دیگری مواجه نکند.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان