۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۵۳درصد افراد تحت پوشش کمیته امداد قزوین زن سرپرست خانوارند/ واگذاری ۱۴واحد مسکونی به مددجویان آوجی
کد خبر: ۳۴۸۳۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ساعت: ۱۴:۶ ↗ لینک کوتاه

گزارش صبح‌قزوین از دومین روز حضور رئیس کمیته امداد کشور در قزوین؛

۵۳درصد افراد تحت پوشش کمیته امداد قزوین زن سرپرست خانوارند/ واگذاری ۱۴واحد مسکونی به مددجویان آوجی

با حضور رئیس کمیته امداد کشور و مسئولان استانی ۱۴واحد مسکونی به مددجویان آوجی واگذار شد.

۵۳درصد افراد تحت پوشش کمیته امداد قزوین زن سرپرست خانوارند/ واگذاری ۱۴واحد مسکونی به مددجویان آوجی

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، سید مرتضی بختیاری در حاشیه مراسم واگذاری 14واحد مسکونی در آوج به مددجویان که ظهر امروز(پنج شنبه) انجام شد، اظهار کرد: در استان قزوین اقدامات بسیاری در بخش کمیته امداد انجام شده که از مهم‌ترین آنها، ساخت واحدهای مسکونی برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است.

وی افزود: خدا را شاکر هستیم که توانسته‌ایم در بخش واگذاری مسکن خوش بدرخشیم؛ چراکه این موضوع جزو پرهزینه‌‌ترین و آرامش ‌بخش‌ترین اقدامات در سبد نیازمندان محسوب می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور تصریح کرد: هدف‌گذاری کمیته امداد امام خمینی(ره) برای سال آینده با توجه به فرموده مقام معظم رهبری، دو موضوع اشتغال و مسکن است که در زمینه اشتغال به دنبال توانمندسازی مددجویان هستیم.

بختیاری تاکید کرد: کمیته امداد استان قزوین در بخش ساخت و واگذاری مسکن پیشرفت‌های چشم گیری داشته‌ و در شهرستان آوج طرح واگذاری مسکن 48واحد مسکونی عنوان شده بود که 14واحد از آن تحویل داده شد و بخش‌های باقی‌مانده در آینده واگذار می‌شود.

کمیته امداد به دنبال ایجاد درآمد باثبات و پایدار برای مددجویان است

این مقام مسئول ابراز کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به دنبال ایجاد درآمد باثبات و پایدار برای مددجویان است که امیدواریم این موضوع با رعایت تکریم به بهترین نحو احسنت انجام شود.

وی اضافه کرد: افتخار می‌کنیم که 14خانواده‌ای که زنان سرپرست خانوار بودند را صاحبخانه کردیم و طی گزارشاتی که به ما اعلام شد با توجه به این که استان قزوین رتبه اول را در بحث اشتغال زایی به خود اختصاص داده، در شهرستان آوج نیز اتفاقات موثری رقم خورده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور تاکید کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما برای ماندن مردم در روستا و مهاجرت معکوس افراد، اشتغالزایی و تامین مسکن برای مددجویان است، توانمندسازی شامل سالمندان و از کارافتادگان نمی‌شود و تلاش ما این است که از جوانان مددجو به نحو احسنت حمایت کنیم.

این مقام مسئول گفت: استان قزوین با اقدامات موثر در زمینه مسکن، ایجاد فرصت‌های شغلی، آموزش و بسیاری از موارد دیگر هم عملکرد موفقی را به ثبت رسانده است.

62هزار نفر در قزوین تحت پوشش کمیته امداد هستند

علی حق گویان نیز در ادامه اظهار کرد: پروژه 14 واحدی با نام مجتمع لاله دو در شهرک ولیعصر(عج) و در شهر آوج استان قزوین واقع شده که به طور کلی این ساختمان 48واحد است و 14واحد به مددجویان کمیته امداد امام(ره) تعلق گرفته است.

وی افزود: هر واحد 73مترمربع با انتقاد قرارداد فی‌مابین امداد و بنیاد مسکن در سال 96 و با واگذاری زمین از سوی بنیاد مسکن انجام شده که برای این 14واحد 11میلیارد و 690 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) نزدیک به 62هزار نفر مددجو در قزوین را تحت پوشش قرار داده است و 53درصد از این میزان، زنان سرپرست خانوار هستند.

در ادامه این مراسم روح الله عباسپور اظهار کرد: شعار اصلی انقلاب اسلامی اجرای عدالت است و باید در تحقق حداکثری این امر تلاش شود و امام راحل در راستای تحقق عدالت اجتماعی سازمان‌های مختلف، جهاد سازندگی، بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی(ره) را راه‌اندازی کرده‌اند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در کنار بنیاد مسکن توانسته است که در طول 42سال گذشته قدم‌های بزرگ و موثری را در جهت برقراری عدالت اجتماعی بردارد.

عباسپور در پایان گفت: خوشبختانه کمیته امداد ارتباط موثری با مجلس شورای اسلامی برقرار کرده است که امیدواریم با توجه به این تعامل، شاهد خدمت رسانی‌های بیشتری به مددجویان باشیم.

انتهای پیام/1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان