۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کادر درمان تا پایان سال واکسینه می‌شوند/ قرنطینه روستای حسین آباد ادامه دارد
کد خبر: ۳۴۸۳۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ساعت: ۸:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

کادر درمان تا پایان سال واکسینه می‌شوند/ قرنطینه روستای حسین آباد ادامه دارد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در فاصله کوتاهی به نوبت همه کادر درمان تا پایان سال واکسینه خواهند شد و همچنین به زودی افراد پرخطر جامعه نیز تحت واکسیناسیون کرونا قرار خواهند گرفت.

کادر درمان تا پایان سال واکسینه می‌شوند/ قرنطینه روستای حسین آباد ادامه دارد

علی اکبر کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به واکسیناسیون کرونا در استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه قسمت دوم سهمیه واکسن‌های کرونا استان قزوین از امروز شروع به تزریق می‌شود و بخش دوم کادر درمان تحت واکسیناسیون قرار می‌گیرند.

وی افزود: در فاصله کوتاهی به نوبت همه کادر درمان تا پایان سال واکسینه خواهند شد و همچنین به زودی افراد پرخطر جامعه نیز تحت واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: در شهرستان آبیک نیز حدود هفت نفر مبتلا به کرونای انگلیسی هستند و بقیه موارد در حال بررسی است و قرنطینه روستای حسین آباد ادامه دارد.

سیر ابتلا به کرونا در استان صعودی است

وی عنوان کرد: افراد مبتلا در روستای حسین آباد قرنطینه کامل هستند و یک بیمار نیاز به بستری نیز اکنون در بیمارستان شهدای آبیک بستری بوده و خوشبختانه حال عمومی مناسبی دارد.

کرمی یادآور شد: سیر ابتلا به کرونا در استان قزوین کماکان صعودی است و متاسفانه تعداد زیادی از هم استانی‌ها روزانه مبتلا به این بیماری و بستری می‌شوند.

وی بیان کرد: ۱۵۰نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در استان قزوین مبتلا به کرونا شدند که از این تعداد ۳۰نفر بستری شده و مجموع بستری‌ها حدود ۲۰۰نفر است و متاسفانه در شبانه‌روز گذشته سه بیمار جان باختند و حدود ۲۰نفر هم بدحال هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان