۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین یکی از مدرن‌ترین مجموعه‌های رادیوتراپی کشور در قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۳۴۸۳۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ساعت: ۱۵:۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور وزیر بهداشت؛

یکی از مدرن‌ترین مجموعه‌های رادیوتراپی کشور در قزوین افتتاح شد

با حضور وزیر بهداشت، مرکز رادیوتراپی بیمارستان ولایت به عنوان یکی از مدرن‌ترین مجموعه‌های رادیوتراپی کشور در استان قزوین افتتاح شد.

یکی از مدرن‌ترین مجموعه‌های رادیوتراپی کشور در قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مرکز رادیوتراپی بیمارستان ولایت به عنوان یکی از مدرن‌ترین مجموعه‌های رادیوتراپی کشور در استان قزوین افتتاح شد.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰میلیارد ریال و با مشارکت بخش خصوصی در فضایی به مساحت ۳هزار و ۵۰۰ مترمربع در طی چهارسال، شامل ۲۸ تخت شیمی درمانی، چهارتخت وی‌آی‌پی و چهار تخت اقدامات خاص به بهره‌برداری رسیده است. عملیات اجرایی این مرکز از سال ۹۵ آغاز شده بود.

فاطمه محمدبیگی در این مراسم با تاکید بر اینکه مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستانی استان قزوین نیازمند نگاه ویژه مسئولان دولتی و وزارت بهداشت و درمان است، اظهار کرد: علی‌رغم ویترین زیبای این استان، شاهد ضعف بسیار در زیرساخت‌های سلامت و فرسودگی شدید در مراکز درمانی استان هستیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز از وزیر بهداشت درمان خواستار تسریع در ارسال دستگاه سی تی سیمیولاتور به استان شد و گفت: علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته هنوز این موضوع انجام نشده لذا خواستار دستور مجدد و پیگیری لازم برای ارسال دستگاه در اسرع وقت به قزوین هستم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان