۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین موانع پیش روی پروژه‌های جهش تولید در قزوین بررسی و رفع شود
کد خبر: ۳۴۸۲۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ساعت: ۱۵:۲۶ ↗ لینک کوتاه

فرصت یک هفته‌ای استاندار قزوین به مدیران؛

موانع پیش روی پروژه‌های جهش تولید در قزوین بررسی و رفع شود

استاندار قزوین گفت: موانع استانی پیش روی پروژه‌های جهش تولید باید ظرف یک هفته بررسی و رفع شود و موانع کشوری نیز با حضور در مرکز، پیگیری و مرتفع خواهد شد.

موانع پیش روی پروژه‌های جهش تولید در قزوین بررسی و رفع شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی پور ظهر امروز(یکشنبه) در نشست بررسی روند پیشرفت پروژه‌های جهش تولید که با حضور نماینده نهاد ریاست جمهوری در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: باید همه تلاش‌ها برای تحقق طرح‌های اشتغال‌زایی به کار گرفته و به منظور تحقق به موقع این طرح‌ها باید تخصیص اعتبارات ملی و استانی با جدیت دنبال شود.

وی افزود: در سال جهش تولید و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری، رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان قزوین را به عنوان یک اولویت اساسی دنبال و پیگیری می‌کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی قزوین تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا واحدهای تولیدی این استان بتوانند در این شرایط سخت به حیات خود ادامه دهند و در عرصه تولید کشور نقش آفرین باشند.

وی با اشاره به حمایت دولت از تولید کنندگان داخلی گفت: دولت از همه ظرفیت‌ها در رفع موانع تولید و سرمایه گذاری استفاده می‌کند و کارگروه رفع موانع تولید کمک شایانی را در رفع موانع تولید در این استان قزوین داشته است.

جمالی پور تاکید کرد: عزم همه مدیران بانکی و اجرایی تکمیل پروژه‌های جهش تولید است تا شعار سال و فرامین رهبری در حوزه حمایت از تولید تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه قانون فصل الخطاب است، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های لازم و قانونی در جهت حمایت از تولیدکنندگان بهره حداکثری برد و هیچ طرح جهش تولیدی در قزوین نباید به دلیل موانع استانی تعطیل و کند شود؛ در غیر این صورت مدیر دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد.

استاندار قزوین در پایان گفت: موانع استانی پیش روی پروژه‌های جهش تولید باید ظرف یک هفته بررسی و رفع شود و موانع کشوری نیز با حضور در مرکز پیگیری و مرتفع خواهد شد و تعهدات استان قزوین در تفاهم‌نامه جهش تولید باید هرچه زودتر عملیاتی شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان