۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بیش از ۶ هزار کارگر قزوینی تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتند
کد خبر: ۳۴۸۲۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ساعت: ۱۱:۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

بیش از ۶ هزار کارگر قزوینی تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال ۶هزار و ۳۱۷کارگر در بخش‌های مختلف تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفته‌اند.

بیش از ۶ هزار کارگر قزوینی تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتند

رضا گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از ابتدای امسال ۱۵جلسه اصلی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار قزوین و ۴۳جلسه کارگروه فرعی با حضور نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ۲۳۹بنگاه اقتصادی تشکیل شده که ۳۳۲مصوبه برای حمایت از آنها داشته است.

وی افزود: از ابتدای امسال ۶هزار و ۳۱۷کارگر در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدماتی در استان قزوین، تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: از این تعداد ۲هزار و ۶۴۰نفر در قزوین، یک هزار و ۶۷۷نفر در البرز، ۷۶۰نفر در تاکستان و ۴۶۰نفر در بوئین زهرا درخواست بهره‌مندی از مزایای بیمه بیکاری را در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در این مدت ۷۶۹نفر شامل ۲۰۱نفر در قزوین، ۴۴۱نفر در البرز، ۴۳نفر در تاکستان، ۳۵نفر در آبیک و ۴۹نفر در بوئین زهرا از طریق معرفی واحدهای متقاضی تسهیلات کارفرمایی، واحدهای کار و خوداشتغالی تبصره یک ماده ۶ به اشتغال مجدد بازگشته‌اند.

گروسی در پایان گفت: همچنین شش نفر از این مقرری بگیران به نهضت سوادآموزی و ۷۳نفر به سازمان فنی و حرفه‌ای جهت فراگیری آموزش لازم جهت اشتغال مجدد معرفی و در ۱۰ماهه امسال هشت نفر از این طریق صاحب شغل شده‌اند.

 انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان