۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نباید برای رفع مشکلات کشور دست به سوی بیگانگان دراز کنیم
کد خبر: ۳۴۸۲۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ساعت: ۱۳:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین:

نباید برای رفع مشکلات کشور دست به سوی بیگانگان دراز کنیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: اگر اکنون پیرو فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم قله‌های پیروزی را فتح خواهیم کرد و هرگز نباید برای رفع مشکلات دست به سوی بیگانگان دراز کنیم؛ چراکه ملت ما، ملت با عظمتی است.

نباید برای رفع مشکلات کشور دست به سوی بیگانگان دراز کنیم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در مراسم افتتاحيه اردوهاي راهيان نور دانش‌آموزي استان قزوين كه ظهر امروز(شنبه) در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد؛ ضمن تبریک حلول ماه رجب، اظهار کرد: ما شروع کننده جنگ نبودیم اما دفاع کننده بودیم که توانستیم در جنگ تحمیلی ظالمانه، پیروز شویم و پس از 200سال که در تاریخ کشورمان جنگ‌های مختلفی رخ داده بود؛ برای اولین بار توانستیم از تمامیت عرضی کشورمان به خوبی دفاع کنیم.

وی افزود: تنها جنگی که رزمندگان توانستند اجاره ندهند حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا شود؛ جنگ هشت سال دفاع مقدس بود که برای بیان معنویات برگرفته از پیروزی در جنگ تحمیلی، اردوی راهیان نور برگزار می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تاکید کرد: رزمندگان ما در مقابل جنگ با دشمنانی که کاملا مجهز به تجهیزات جنگی بودند؛ مظلومانه جنگیدند و پیروز شدند و به تمام دنیا ثابت کردند که می‌توانند کفر، شرک و مرتجعین منطقه را شکست دهند.

وی بیان کرد: یکی از اتفاقات مهم دوران دفاع مقدس این است که هشت سال دفاع، تبدیل به یک دانشگاه تربیتی شده است که جوانان امروز می‌توانند از لحظه به لحظه این دوران برای گام برداشتن در مسیر امروز خود الگوبرداری کنند.

دوران دفاع مقدس، دانشگاه تربیتی برای نسل امروز است

معبودی اضافه کرد: شهیدانی همانند همت، باکری، سلیمانی‌ها جان خود را برای دفاع از کشور دادند و همچینن امروزه سربازان گمنام بسیاری برای حفظ و تداوم انقلاب در برابر دشمنان تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هر قطعه از راهیان نور یک دانشگاه تربیتی برای جوانان امروز است، گفت: اردوی راهیان نور را می‌توان یکی از رویدادهای مهمی که با بهره‌گیری از هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد، نام برد چراکه این اردو، آینه تبلور نصرت الهی در یاری مومنان است.

این مقام مسئول عنوان کرد: خداوند وعده داده که مومنان را یاری می‌کند و زمانی که به دوران دفاع مقدس نگاه می‌کنیم می‌بینیم که یاری خداوند مهم‌ترین وجه پیروزی انقلاب است؛ چراکه رزمندگان حاضر در جنگ مومن بودند و به وعده خدا ایمان داشتند.

وی گفت: یکی از اهداف برگزاری اردوی راهیان نور اتصال امت با امام است؛ چراکه رزمندگان حاضر در جنگ تحمیلی گوش به فرمان سخنان امام بوده و در این مسیر حرکت می‌کردند که توانستند پیروز میدان شوند.

معبودی افزود: اگر اکنون پیرو فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم قله‌های پیروزی را فتح خواهیم کرد و امید رهبر انقلاب به جوانان است و هرگز نباید برای رفع مشکلات دست به سوی بیگانگان دراز کنیم؛ چراکه ملت ما، ملت با عظمتی است.

وی در پایان گفت: پیوندی که در زمان هشت سال دفاع مقدس بین امام و امت برقرار بود باید در همه حال باقی بماند و امیدواریم که به زودی ویروس منحوس کرونا نابود شود تا بتوانیم مجددا در مناطق عملیاتی برای برگزاری اردوی راهیان نور حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان