۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شعارها علیه رئیس جمهور برآیند نارضایتی مردم از عملکرد دولتمردان بود/ دولت در این بازار فشل اقتصادی کمر مردم را خم کرده است
کد خبر: ۳۴۸۲۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ساعت: ۱۲:۵۸ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسائل سیاسی:

شعارها علیه رئیس جمهور برآیند نارضایتی مردم از عملکرد دولتمردان بود/ دولت در این بازار فشل اقتصادی کمر مردم را خم کرده است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دولت در این بازار فشل اقتصادی کمر مردم را خم کرده است، گفت: درگیری دولت با حواشی و درخواست برخورد با افرادی که شعار سردادند درواقع فرار از معرکه است.

شعارها علیه رئیس جمهور برآیند نارضایتی مردم از عملکرد دولتمردان بود/ دولت در این بازار فشل اقتصادی کمر مردم را خم کرده است

مرتضی امیری نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، درباره هتاکی صورت گرفته علیه رئیس جمهور در روز 22بهمن توسط عده‌ای در یکی از شهرستان‌ها اظهار کرد: بنا بر توصیه مقام معظم رهبری؛ توهین و هتاکی نباید در جامعه باب شود، اما دولت به جای رفتار تدافعی باید ریشه و علت بروز چنین هنجارشکنی‌ها را بررسی و حل کند.

وی افزود: مهمترین علت بروز چنین نارضایتی‌هایی در بین جامعه مربوط به عدم صداقت دولت با مردم است لذا یک زمانی مسئولی کارآمد نیست و عذرخواهی می‌کند و مردم هم می‌پذیرند، اما یک زمانی هم مسئولی علی رغم اینکه ناکارآمد است و سوءمدیریت دارد اما با فرافکنی و دروغ با جامعه مواجهه می‌کند این به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: این نوع اعلام نارضایتی‌ها به ضعف عملکرد دولت برمی‌گردد که باید تلنگری جدی برای دولتمردان در این چند ماهه پایانی عمر دولت باشد؛ علت این ناکارآمدی هم دل بستن دولتمردان به غرب و عدم تکیه به توان داخلی و جوانان کشور است.

دولت به جای فرار از معرکه، معیشت مردم را حل کند

امیری نژاد با بیان اینکه هتاکی صورت گرفته از یک بُعد نشانه ضعف عملکرد دولت و عدم صداقت در همه ابعاد است، تصریح کرد: در طول این 10 سال مقام معظم رهبری شعارهای اقتصادی برای هر سال نامگذاری کردند که مسئولین اگر به درسی براساس این سیاست‌ها عمل می‌کردند اکنون چنین وضعتی در حوزه اقتصاد و معیشت نداشتیم.

وی ادامه داد: دولت در این بازار فشل اقتصادی که کمر مردم را خم کرده است باید به اصل موضوع بپردازد نه اینکه درگیری حواشی شود؛ باید باعث و بانی ایجاد نارضایتی در جامعه مشخص شود چراکه متاسفانه همه امورات را به تحریم‌ها گره زده درحالی تنها 30درصد را شامل می‌شود و 70درصد مشکلات اقتصادی مربوط به مدیریت داخلی است.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: درگیری دولت با حواشی و درخواست برخورد با افرادی که شعار سردادند درواقع فرار از معرکه است؛ دولت درصدد است که موضوعات و مشکلات اقتصادی را به نگاه به بیرون مرتبط کند به طوری که طی این سال‌ها وعده داده که با حل تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی هم حل می‌شود اما در عمل چیزی ندیدیم.

امیری نژاد تاکید کرد: دولت باید با صداقت و با تکیه به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی بحث معیشت و اقتصاد مردم را حل کند؛ برای اینکه دولت پایان خوبی را رقم بزند باید به خواسته به حق مردم توجه و وعده‌ها را عملی کند به طوری که به جای تحریم نیز تسهیل اقتصادی را در پیش گیرد.
انتهای پیام/1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان