۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین انقلابی‌بودن و انقلابی‌ماندن مهمترین خروجی دفاع‌مقدس است/حضور ۳۰هزار دانش‌آموز قزوینی در اردوی مجازی راهیان‌نور
کد خبر: ۳۴۸۲۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ساعت: ۱۲:۴۹ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه استان قزوین:

انقلابی‌بودن و انقلابی‌ماندن مهمترین خروجی دفاع‌مقدس است/حضور ۳۰هزار دانش‌آموز قزوینی در اردوی مجازی راهیان‌نور

معاون اجرایی سپاه استان قزوین با اشاره به حضور ۳۰هزار دانش‌آموز قزوینی در اردوی مجازی راهیان‌نور گفت: کلید واژه انقلابی بودن، انقلابی ماندن و عمل کردن مهمترین خروجی دفاع مقدس است.

انقلابی‌بودن و انقلابی‌ماندن مهمترین خروجی دفاع‌مقدس است/حضور ۳۰هزار دانش‌آموز قزوینی در اردوی مجازی راهیان‌نور

به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین، سرهنگ حمزه برین ظهر امروز(شنبه) در مراسم افتتاحيه اردوهای راهيان نور دانش آموزی که در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که تاکنون توانسته‌ایم در ماموریت راهیان نور که به عنوان بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است، گام‌های موثری برداریم.

وی افزود: سال گذشته توفیق داشتیم که بیش از چهار هزار دانش‌آموز را به اردوی چهار روزه راهیان نور بفرستیم تا در مناطق عملیاتی کشور حضور پیدا کنند و از این اردو استفاده کردند؛ اما امسال به واسطه شیوع بیماری توفیق نداریم که حضوری در خدمت دانش‌آموزان باشیم.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: خوشبختانه با بروز این بیماری فرصت‌های جدیدی اجرایی شد و با اجرای مجازی، امسال هم توفیق برگزاری اردوی راهیان نور را داریم که در این اردو بیش از 30هزار دانش‌آموز از ماموریت بزرگ و فرهنگی کشور بهره‌مند خواهند شد.

برین گفت: در تاریخ 27 بهمن ماه این برنامه آغاز خواهد شد و دانش‌آموزان از طریق راویان خبره و مخلصان جنگ هشت ساله دفاع مقدس از برنامه‌های فرهنگی و مسابقات این اردو بهره‌مند می‌شوند.

نقش‌آفرینی بی‌منت و مجاهدانه شهید سلیمانی در میدان عمل

این مقام مسئول عنوان کرد: دوران دفاع مقدس به عنوان تاریخی مثال زدنی و پرتکرار در انقلاب اسلامی ثبت شده و جوانان دیروز در طول هشت سال دفاع مقدس جنگیدند و ساخته شدند تا ما بتوانیم با الگوبرداری از آنان در مسیر حفظ انقلاب موثر باشیم.

وی اضافه کرد: امروزه باید با الگوبرداری از دوران دفاع مقدس گام برداریم و مدیریت جهادی و قابل دفاع را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا بتوانیم مرد میدان باشیم.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: امروز که شهید حاج قاسم سلیمانی در ذهن تمام ایرانیان و دنیا ثبت شده است؛ تنها به واسطه نقش‌آفرینی بی‌منت و مجاهدانه این شهید، در میدان عمل است.

برین در پایان گفت: کلید واژه انقلابی بودن، انقلابی ماندن و عمل کردن مهمترین خروجی دفاع مقدس است که امروزه باید با مشارکت همکاران بتوانیم بیش از پیش در تدوین اردوهای راهیان نور برنامه‌ریزی کنیم تا برگزاری اردوی مجازی همانند ارودی حضوری موثر واقع شود.

انتهای پیام/1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان