۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین فرمانده انتظامی قزوین: در صورت انتقال سند آماده ساخت پاسگاه انتظامی چوبیندر هستیم/شناسایی اراذل و اوباش فراری در دستور کار پلیس
کد خبر: ۳۴۸۱۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ساعت: ۱۶:۲۱ ↗ لینک کوتاه

با انتشار گزارش صبح‌قزوین صورت گرفت/حضور مسئولان قزوین در منطقه چوبیندر؛

فرمانده انتظامی قزوین: در صورت انتقال سند آماده ساخت پاسگاه انتظامی چوبیندر هستیم/شناسایی اراذل و اوباش فراری در دستور کار پلیس

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که در صورت انتقال سند به نام نیروی انتظامی در خدمت مردم چوبیندر باشد تا بتوانیم محل استقرار پاسگاه مورد انتظار مردم را فراهم سازیم.

فرمانده انتظامی قزوین: در صورت انتقال سند آماده ساخت پاسگاه انتظامی چوبیندر هستیم/شناسایی اراذل و اوباش فراری در دستور کار پلیس

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ چندی پیش مشکلات ناحیه منفصل شهری چوبیندر طی گزارشی در سایت خبری صبح‌قزوین منتشر شد و این مشکلات از طریق فرمانداری قزوین نیز پیگیری شد، در این راستا مسئولان قزوین با حضور در این منطقه به بررسی مشکلات این شهر پرداختند.

سردار علی ابراهیمی امروز(پنج‌شنبه)در جلسه بررسی مشکلات منطقه منفصل شهری چوبیندر قزوین که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین شهری در مسجد جامع چوبیندر برگزار شد، با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم، امنیت، ایجاد امنیت و آسایش با مشارکت‌ مردم است، اظهار کرد: استقرار پاسگاه انتظامی چوبیندر در گذشته باتوجه به دغدغه و نگرانی اهالی محله با کمترین امکانات صورت گرفت.

وی افزود: پاسگاه انتظامی چوبیندر ابتدا ساختار سازمانی نداشت اما با توجه به تبدیل شدن آن به ساختار سازمانی، این مکان پاسخگوی خدمات رسانی به مردم را ندارد و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در راستای حل این مشکل، اوقاف زمینی در اختیار نیروی انتظامی قرار داده است؛ اما تا زمانی که سند آن به ناجا منتقل نشود، ریالی از طرف ستاد کل نیروهای مسلح برای ساخت آن واگذار نمی‌شود؛ لذا با پیگیری‌های صورت گرفته مدیرکل اوقاف قزوین مبالغی را از قبیل 250میلیون و 450میلیون در قالب پذیره نویسی مطرح کردند اما این امر برای نیروی انتظامی مقدور نیست.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که در صورت انتقال سند به نام نیروی انتظامی در خدمت مردم چوبیندر باشد که برای ساخت هم بخش عمده‌ای از طریق اعتبارت ناجا و بخشی دیگر با مشارکت مردم جذب خواهد کرد تا بتوانیم محل استقرار پاسگاه مورد انتظار مردم را فراهم سازیم.

ابراهیمی تصریح کرد: نیروهای انتظامی به عنوان دستگاه برقرارکننده نظم و امنیت مردم همواره در همه جا در جهت ایجاد آرامش و آسایش مردم تلاش می‌کند و این به معنای این نیست که منطقه منفصل شهری چوبیندر آلوده است.

این مقام مسئول افزود: طرح‌های مختلف انتظامی در این منطقه آغاز و ادامه خواهد داشت؛ به طوریکه در یکی از طرح‌ها از اول صبح تا غروب کشف بالغ بر 70کیلوگرم مواد مخدر در بحث خرده فروشان را داشتیم و همچنین در رابطه با اراذل اوباش و مخلان نظم و امنیت، برخورد لازم صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: البته تعداد محدودی از اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت فراری هستند؛ اما شناسایی لازم صورت گرفته و در دستور کار نیروها قرار دارد تا در اسرع وقت نسبت به دستگیر آن‌ها اقدام و به مقامات قضایی تحویل داده شود.

ابراهیمی درباره افزایش نیرو در منطقه چوبیندر عنوان کرد: با توجه به وسعت و گستردگی استان و افزایش حاشیه نشینی در شهرها، ساختار نیروی انتظامی برخلاف گسترش شهری ثابت است؛ اما به نیروها تاکید شده که با تمام قوا در راستای خدمات رسانی به مردم حضور داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان قزوین درباره اجرای احکام زندانیان گفت: مردم نگران نباشند چه بسا که در شرایط غیرعادی و انتظامی نظیر اجرای احکام اعدام و تجمعاتی که در بحث زندانیان صورت می‌گیرد ما به نیروهای این پاسگاه اکتفا نمی‌کنیم.

وی در پایان بیان کرد: همواره نیروهای یگان ویژه و یگان امداد به عنوان نیروهای کمکی در کنار همکاران پاسگاه انتظامی مستقر در منطقه حضور خواهند داشت تا بتوانند پاسخگوی آن حجم از جمعیت مردم باشند.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان