۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین انقلاب اسلامی ایران شعبه‌ای از انقلاب عاشوراست/ مشکلات کشور با مدیریت جهادی رفع می‌شود
کد خبر: ۳۴۸۱۶۲ نویسنده: رجب رحمانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۶:۳۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم تاکستان در مجلس:

انقلاب اسلامی ایران شعبه‌ای از انقلاب عاشوراست/ مشکلات کشور با مدیریت جهادی رفع می‌شود

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: باید راه شهدا و امام را ادامه دهیم؛ چراکه انقلاب ما شعبه‌ای از انقلاب اباعبدالله الحسین(ع) و انقلاب عاشوراست.

انقلاب اسلامی ایران شعبه‌ای از انقلاب عاشوراست/ مشکلات کشور با مدیریت جهادی رفع می‌شود

رجب رحمانی در حاشیه راهپیمایی خودرویی 22بهمن امسال در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: ملت ایران در بهمن 57 به عمر یک رژیم 2500 ساله ظالم و ستمگر پایان دادند و امروز به برکت انقلاب اسلامی در یک نظام اسلامی و بر مبنای دین زندگی می‌کنیم.

وی افزود: ما برای حفظ نظام و انقلاب باید کار و تلاش کنیم و جهت‌گیری ما در راستای حل مشکلات مردم و به ویژه طبقات محروم باشد و کارایی نظام را به دنیا ثابت کنیم و به فکر محرومین و مستضعفان باشیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس ابراز کرد: در این نظام شخصیت‌هایی مانند شهید سلیمانی برای حفظ امنیت کشور و دفاع از مظلومین در خارج‌ از مرزها جنگیدند و ریشه داعش را از بین بردند.

22بهمن امسال پایبندی مردم به نظام را به نمایش گذاشت 

رحمانی ادامه داد: امسال بنا بر شرایط شیوع بیماری کرونا مانند هر سال راهپیمایی صورت نگرفت؛ اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جشن شکوهمندی شکل گرفت که اقتدار نظام و پایبندی مردم به ارزش‌های انقلاب را به نمایش گذاشت.

این مقام مسئول عنوان کرد: باید با حرکات جهادی نسبت به راه‌اندازی کارخانجات اقدام شود و موضوع اشتغال و ازدواج جوانان در اولویت قرار گیرد؛ همچنین در بحث رشد جمعیت که اکنون پیری جمعیت یک زنگ خطر برای کشور است نیز برنامه‌ریزی شود.

وی بیان کرد: امام راحل فرمودند که اگر من در میان شما باشم یا نباشم، نگذارید که انقلاب به دست نااهلان بی‌افتد؛ لذا باید راه شهدا و امام را ادامه دهیم چراکه انقلاب ما شعبه‌ای از انقلاب اباعبدالله الحسین(ع) و انقلاب عاشوراست.

نماینده مردم تاکستان در مجلس تصریح کرد: طبق بیان امام حسین(ع) در هر کجایی که ظلم و ستم باشد فرقی ندارد و آنجا هم کربلاست که باید با طاغوت جنگید و برای نجات مردم از استکبار گام برداشت.

انتهای پیام/1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان